نوشته شده توسط : afra

 

راهنماي خريد پارچه لينن و هرچه بايد در مورد آن بدانيد

چکيده : تنوع پارچه ها به قدري زياد است که ممکن است افراد در تلفظ آن ها نيز دچار مشکل شوند. براي مثال حتما تا کنون اسم پارچه لينن يا لنين به گوش شما خورده است. اما اينکه کدام يک از اين تلفظ ها درست است سوالي است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. در اين مطلب ما قصد داريم به تمام سوالات شما در مورد اين پارچه پاسخ دهيم.
چکيده : تنوع پارچه ها به قدري زياد است که ممکن است افراد در تلفظ آن ها نيز دچار مشکل شوند. براي مثال حتما تا کنون اسم پارچه لينن يا لنين به گوش شما خورده است. اما اينکه کدام يک از اين تلفظ ها درست است سوالي است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. در اين مطلب ما قصد داريم به تمام سوالات شما در مورد اين پارچه پاسخ دهيم.

 

کد خبر: 1443927با نزديک شدن به فصل بهار و گرم شدن هوا تقاضا براي پارچه هاي ظريف و خنک چندين برابر مي شود. يکي از پارچه هاي محبوب که در فصل بهار و تابستان فروش زيادي را تجربه مي کند، پارچه لينن است. جالب است بدانيد در روزهاي گرم سال تقاضا براي خريد پارچه لنين چندين برابر ديگر روزهاي سال است. ممکن است تا اينجا براي شما سوال ايجاد شده باشد که پارچه لينن يا لنين، کدام تلفظ درست است. در ادامه به طور کامل در مورد نحوه تلفظ درست اين پارچه صحبت خواهيم کرد. يکي از چيزهايي که اکثر افراد را براي خريد پارچه لنين ترغيب مي کند قيمت پارچه لينن تابستانه است. پس اگر قصد داريد با ويژگي هاي اين محصول، علت محبوبيت و قيمت آن بيشتر آشنا شويد با ما همراه باشيد.

 

پارچه لينن يا لنين کدام تلفظ درست است؟

در دنياي امروز پارچه هاي زيادي وجود دارد. تنوع پارچه ها به قدري زياد است که ممکن است افراد در تلفظ آن ها نيز دچار مشکل شوند. براي مثال حتما تا کنون اسم پارچه لينن يا لنين به گوش شما خورده است. اما اينکه کدام يک از اين تلفظ ها درست است سوالي است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند. جالب است بدانيد تلفظ درست اين پارچه لينن است. اما بعضي افراد به اشتباه آن را لنين نيز تلفظ مي کنند. ما نيز در ادامه اين مطلب از هر دو تلفظ براي راحتي کار شما استفاده خواهيم کرد.

الياف پارچه لينن چيست؟

حال که با نحوه درست تلفظ اين پارچه آشنا شديد، وقت آن رسيده است که در مورد الياف اين پارچه نيز با هم صحبت کنيم. اين پارچه از الياف ويسکوز، پنبه و کتان تشکيل شده است. کتان يک الياف طبيعي بوده و به مقدار زيادي براي توليد پارچه لينن استفاده مي شود. همين امر باعث مي شود که پارچه لينن يک پارچه مرغوب باشد و از پوست شما به خوبي محافظت کند.

چرا پارچه لينن تا اين حد محبوب است؟

 راهنماي خريد پارچه لينن و هرچه بايد در مورد آن بدانيد

مطمئنا پارچه لينن يا لنين و نحوه تلفظ افراد، خيلي براي شما اهميت ندارد. چيزي که براي شما داراي اهميت مي باشد، ويژگي هاي اين پارچه است. به دليل ويژگي هاي منحصر به فردي که اين پارچه دارد، همچنان يکي از پارچه هاي پرفروش و پرمخاطب موجود در بازار است. در ادامه با اين ويژگي هاي پارچه لينن بيشتر آشنا خواهيم شد.

خنک نگه داشتن و تنفس پذيري بالا

يکي از دلايل محبوبيت پارچه لينن توانايي بالاي آن در خنک نگهداشتن بدن و تنفس پذيري بالاي آن است. از اين رو اين پارچه مي تواند در روزهاي گرم سال سطح پوست شما را خنک نگهدارد. همچنين پارچه لينن با تنفس پذيري بالايي که دارد، مي تواند باعث تعريق کمتر پوست شما شود و از ايجاد بوي بد جلوگيري کند.

خوش دوخت بودن و فرم پذيري عالي

زيبايي و خوش دوخت بودن اين پارچه نيز از ديگر دلايل محبوبيت آن است. کافي است يک بار اين پارچه را از نزديک لمس کنيد تا متوجه سبکي و نرمي آن بشود.

با خريد پارچه لنين مي توانيد انواع مدل ها را براي خود بدوزيد و از زيبايي آن ها لذت ببريد. نرمي و انعطاف پذيري بالاي پارچه لينن اجازه اين کار را به شما مي دهد.

دوست دار پوست شما

همانطور که گفته شد پارچه لينن يک پارچه مرغوب و باکيفيت است که براي توليد آن از الياف طبيعي مثل کتان استفاده مي شود. همين امر موجب مي شود که اين پارچه به يک پارچه مناسب و محافظ پوست شما تبديل شود. همچنين پارچه لينن با خاصيت ضد باکتريايي که دارد به عنوان يک پارچه مفيد و بهداشتي شناخته مي شود.

دوام و کيفيت بي نظير

از آنجايي که در روزهاي گرم تابستان مجبور مي شويد مرتب لباس خود را بشوييد بايد از پارچه هايي استفاده کنيد که طول عمر بالايي دارند. پارچه لينن دوام بسيار بالايي دارد. پارچه لينن در اثر استفاده بلند مدت و شستشوي زياد دچار خرابي و پرزدهي نمي شود. از اين رو با خريد پارچه لنين صاحب يک آيتم باکيفيت و ماندگار خواهيد شد.

شستشو و نگهداري آسان

يکي از چيزهايي که مي تواند بعد از خريد يک پارچه شما را به دردسر بيندازد شستشوي سخت آن پارچه است. لازم است اين مژده را به شما بدهيم که پارچه لينن شستشوي بسيار آساني دارد. از اين رو مي توانيد به راحتي آن را با دست يا ماشين لباسشويي بشويد.

اتوکشي آسان و راحت

پارچه لينن چروک پذيري کمي دارد. اما باز هم ممکن است در صورت استفاده و شستشو چروک هاي ريزي بر روي آن ظاهر شود. پس دقت داشته باشيد که بعد از شستشو سريعا لباس هاي خود را آويزان کنيد. اين کار باعث مي شود چروک کمتري بر روي لباس شما ظاهر شود. در صورتي که باز هم پارچه لينن شما نياز به اتوکشي پيدا کرد، بهتر است آن را با درجه متوسط اتوکشي کنيد.

با پارچه لينن چي بدوزيم؟

 راهنماي خريد پارچه لينن و هرچه بايد در مورد آن بدانيد

بعد از آشنايي کامل با پارچه لينن و ويژگي هاي آن مطمئنا براي شما نيز سوال ايجاد مي شود که با اين پارچه چه آيتم هايي را مي توايند براي خود تهيه کنيد. جالب است بدانيد بعد از خريد پارچه لنين مي توانيد از آن براي دوخت بسياري از لباس ها استفاده کنيد. بسياري از طراحان و دوزندگان لباس معتقد هستند که پارچه لينن يا لنين يک پارچه همه فن حريف است.

از بلوز و شوميزهاي لينن غافل نشويد

همانطور که مي دانيد يکي از کاربردي ترين آيتم هاي کمد لباس خانم ها بلوز و شوميز است. شکل ظاهري اين دو آيتم تقريبا مشابه هم است. با اين تفاوت که معمولا شوميزها به شکل جلو باز طراحي مي شوند و براي بسته نگهداشتن آن ها از دکمه استفاده مي کنند. اما بلوز به شکل اورسايز طراحي شده و جلو بسته است. با اين حال اکثر افراد از اين دو عبارت به جاي هم نيز استفاده مي کنند. جالب است بدانيد هر دوي اين آيتم ها مورد استقبال خانم ها بوده و اکثر افراد به دنبال يک پارچه مناسب براي دوخت آن ها هستند.

کت و شلوار با پارچه لينن را امتحان کنيد

کت و شلوار يکي از آيتم هاي مورد علاقه خانم ها جوان و شيک پوش است. آن ها از اين ست براي شرکت در جلسات کاري، ملاقات هاي روزانه و دورهمي هاي خود به فراواني استفاده مي کنند. پارچه لينن ايستايي متوسطي دارد. اين پارچه آهار مناسب براي دوخت کت و شلوار را دارد. شايد ظاهر کت و شلوار لينن خيلي رسمي و سلطنتي نباشيد اما براي روزهاي گرم تابستان و ملاقات هاي کاري يک انتخاب فوق العاده است.

با پيراهن هاي لينن استايل کژوال تابستانه بسازيد

هيچ چيز به اندازه يک پيراهن خنک نمي تواند تابستان را براي خانم هاي شيک پوش لذت بخش کند. ظاهر زيبا و ترند پيراهن هاي بلند و اورسايز شما را در چشم مخاطبتان جذاب تر جلوه خواهد شد. ست کردن آسان اين پيراهن ها يکي ديگر از دلايل محبوبيت آن ها است. شما نيز اگر به دنبال يک استايل کژوال و متفاوت براي روزهاي گرم سال هستيد، بهتر است براي يک بار هم که شده، پيراهن هاي لينن را امتحان کنيد. پارچه لينن توانايي خنک نگهداشتن شما را در روزهاي گرم سال دارد. تنفس پذيري بالا و الياف مرغوبي که در اين پارچه به کار رفته است از تعريق زياد و ايجاد بوي بد جلوگيري مي کند. از اين رو به راحتي مي توانيد از اين پيراهن ها براي مسافرت ها نيز بهره ببريد.

تابستان خود را با مانتوهاي لينن، خنک سپري کنيد

بدون شک اگر از شما بخواهند فراوان ترين لباس موجود در کمد خود را نام ببريد، انتخاب بسياري از شما خانم ها مانتو است. مانتو نقش بسيار پر رنگي را در استايل خانم هاي ايراني دارد. شما مي توانيد با خريد پارچه لنين و دوخت آن يک مانتو خنک، زيبا و ترند را براي خود فراهم کنيد. پارچه لينن با تنفس پذيري بالاي خود مي تواند يکي انتخاب بي نظير براي تابستان شما باشد. اين پارچه ظاهر زيبا و منحصر به فردي دارد. پس مي توانيد از آن در فصل بهار و ايام عيد نيز بهره ببريد.

قيمت پارچه لينن تابستانه چنده؟

پس از آشنايي کامل با اين پارچه و آيتم هايي که مي توانيد با آن بدوزيد، مطمئنا سوالي که ممکن است در ذهن شما ايجاد شده باشد اين است که قيمت پارچه لينن تابستانه چقدر است و اين قيمت چگونه تعيين مي شود. جالب است بدانيد قيمت پارچه لينن تابستانه در مقايسه با ساير پارچه ها بسيار مقرون بصرفه است. همين امر افراد زيادي را براي خريد آن مصمم مي کند. اگر دوست داريد بدانيد قيمت پارچه لينن تابستانه چگونه تعيين مي شود با ما همراه باشيد.

قيمت پارچه لينن تابستانه به عوامل مختلفي مثل شرکت توليد کننده، درصد الياف طبيعي که در آن به کار رفته است و حتي فروشگاهي که آن را عرضه مي کند بستگي دارد. اگر شرکت توليد کننده يک محصول معروف تر باشيد، مطمئنا از مواد بهتري براي محصولات خود استفاده کرده و بالطبع قيمت پارچه لينن تابستانه اي که توليد مي کند، بيشتر است. همچنين هرچقدر مقدار الياف طبيعي به کار رفته در آن بيشتر باشد، کيفيت پارچه و قيمت آن بالاتر مي رود.

منبع : راهنماي خريد پارچه لينن و هرچه بايد در مورد آن بدانيد

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

 

8 مدل مانتو عید با پارچه لینن سوزن دوزی + ایده دوخت و استایل

 

به طور کلی رسیدن فصل بهار، فصل خرید نیز محسوب می شود. مخصوصا برای خانم ها که مایلند در دید و بازدید عید، به بهترین شکل بدرخشند. مانتو در استایل خانم های ایرانی یک آیتم اصلی محسوب می شود. به همین دلیل بیشترین خرید، خرید مانتو عید است. با توجه به سلیقه شما، مانتو عید می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد. بسیاری از خانم ها برای عید ترجیح می دهند یک مانتو مجلسی بپوشند. مانتوهای مجلسی معمولا پولک دوزی یا سنگ دوزی دارند. بعضی از خانم ها ترجیح می دهند مانتویی ساده و کاربردی تهیه کنند. زیرا این مدل مانتو را می توانند در تمام سال و مناسبت های مختلف بپوشند. بسیاری از خانم ها نیز راحتی و خنکی مانتو عید را مبنای خرید خود قرار می دهند.

به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب به معرفی یک پارچه فوق العاده برای طراحی مانتو عید بپردازیم. این پارچه با ویژگی های منحصر به فردی که دارد، سلیقه افراد مختلف را پوشش می دهد. پارچه لینن سوزن دوزی انتخابی بی نظیر برای شما خواهد بود. این پارچه از نظر ظاهری یک پارچه نفیس است که می توانید با آن یک مانتو عید شیک و خاص داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های این پارچه، قابلیت استفاده از آن در دوخت مانتوهای مختلف است. در ادامه مطلب شما بیشتر با پارچه لینن سوزن دوزی و ویژگی های آن آشنا خواهید شد. علاوه بر این، بهترین مدل مانتوهایی که می توانید با این پارچه طراحی کنید را نیز خواهید دید.

با پارچه لینن سوزن دوزی بیشتر آشنا شوید

قبل از هر چیز، اجازه دهید بیشتر در مورد پارچه لینن سوزن دوزی صحبت کنیم. در واقع اگر به دنبال یک پارچه مناسب برای دوخت مانتو عید خود هستید، بد نیست این پارچه را بیشتر بشناسید. همانطور که از نام این پارچه پیداست، در دسته پارچه لینن قرار دارد. پارچه لینن یکی از پرفروش ترین پارچه های دارای الیاف طبیعی در سراسر جهان محسوب می شود. این پارچه به دلیل ویژگی هایی که دارد، بسیار کاربردی است. شما می توانید با این پارچه دوست داشتنی، لباس های مختلفی بدوزید. البته باید در نظر بگیرید، پارچه لینن معمولا ساده است. در نتیجه طراحان خوش ذوق برای استفاده هر چه بیشتر از آن، مدل های مختلفی از لینن را به بازار عرضه کردند. پارچه لینن سوزن دوزی یکی از این مدل های لوکس و زیبا است.

با-پارچه-لینن-سوزن-دوزی-بیشتر-آشنا-شوید

در طراحی پارچه لینن سوزن دوزی، از لینن ساده استفاده شده است. روی سطح این پارچه نیز با الیاف مرغوب و درخشان سوزن دوزی هایی مشاهده می کنید. در گذشته این سوزن دوزی ها به صورت دستی روی پارچه انجام می شد. اما امروزه با استفاده از تکنیک های خاص، طرح های مختلف با الیاف متنوع روی این پارچه دوخته می شود. پارچه لینن سوزن دوزی ظاهری بسیار خاص و نفیس دارد. از آنجایی که اساس این پارچه از لینن است، تنفس پذیری فوق العاده ای نیز دارد. به این ترتیب شما پارچه ای زیبا، سبک، خنک و بسیار کاربردی در اختیار دارید. به همین دلیل پارچه لینن سوزن دوزی می تواند بهترین گزینه برای دوخت مانتو عید شما باشد. در ادامه چند مدل فوق العاده به شما معرفی می کنیم که می توانید در دید و بازدیدهای عید با آن ها بدرخشید.

 

 

 

کاربردی ترین مانتوهای عید با پارچه لینن سوزن دوزی

حالا که ترغیب شدید از پارچه لینن سوزن دوزی برای طراحی مانتو عید خود استفاده کنید، به چند ایده برای دوخت نیاز دارید. در ادامه ما مجموعه ای از جدیدترین و بهترین مدل های مانتو عید را به شما معرفی می کنیم.

مانتو کتی عید با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتو کتی یک مدل بسیار ساده و مناسب هر فرم اندامی است. این مدل مانتو در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. از پارچه های مختلفی برای دوخت این مدل مانتو استفاده می شود. اما معمولا اگر قرار است مانتو کتی به عنوان مانتو عید به بازار عرضه شود، از پارچه های سنگین، کار شده و آهار دار برای دوخت آن استفاده می کنند. پارچه لینن سوزن دوزی گزینه ای زیبا اما سبک و راحت برای دوخت این مانتو است. در حقیقت، پارچه لینن سوزن دوزی نیز یک پارچه کار شده محسوب می شود. اما به دلیل جنس الیاف پارچه ای که در زمینه آن به کار رفته است، کاملا سبک و خنک نیز هست.

مانتو-کتی-عید-با-پارچه-لینن-سوزن-دوزی2

با پارچه لینن سوزن دوزی می توانید یک مانتو عید شیک داشته باشید. اگر یک طرح شلوغ با آینه کاری یا پولک دوزی انتخاب کنید، مانتو ساده شما فرمی مجلسی به خود می گیرد. به دلیل تنفس پذیری بالا و وزن کم، شما می توانید تا پایان تابستان از پوشیدن این مانتو خاص و زیبا لذت ببرید.

کفتان با پارچه لینن سوزن دوزی

کفتان یکی از جدیدترین مدل های مانتو زنانه است. این مدل را در چند سال اخیر طراحان به بازار عرضه کردند. کفتان ها یک پیراهن بلند و گشاد و راسته هستند. در طراحی آستین کفتان نیز از مدل خاصی استفاده نمی شود. در حقیقت آن چیزی که تنوع فوق العاده ای به این مدل مانتو بخشیده، پارچه به کار رفته در آن است. این مدل مانتو معمولا با پارچه های مشکی پولک دوزی شده طراحی می شد. اما برای استفاده راحت تر در فصول گرم، طراحان از پارچه لینن سوزن دوزی نیز بهره بردند.پارچه لینن نچرال مشکی

کفتان-با-پارچه-لینن-سوزن-دوزی

از آنجایی که پارچه لینن سوزن دوزی پارچه ای شلوغ و پر کار است، توصیه نمی شود از آن در تمام بخش های یک مانتو بلند و اورسایز استفاده نمایید. اما استفاده از آن به عنوان خرجکار در طراحی این مدل مانتو، کاملا متداول است. تنوع بالای طرح و رنگ این پارچه به شما این امکان را می دهد بی نهایت مدل های متنوع با آن طراحی کنید. به این ترتیب یک مانتو عید شیک، راحت و خنک خواهید داشت. این مانتو برای سفرهایی که در تعطیلات دارید نیز گزینه ای بی رقیب خواهد بود.

مانتو عید بلند با پارچه لینن سوزن دوزی

بسیاری از خانم ها مانتوهای بلند را ترجیح می دهند. اگر قد بلندی داشته باشید، این مدل مانتو به شما کمک می کند کشیده تر دیده شوید. البته در سال های اخیر این سبک مانتو در بازار کم و کمتر شده است. اما اگر شما هم به دنبال یک مدل بلند، راحت و خنک برای مانتو عید خود هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید جلوی مانتو را به شکل عبایی و باز طراحی کنید. اگر اندکی خلاقیت داشته باشید، دکمه های مختلفی نیز می توانید به این ترکیب اضافه کنید. در این مدل می توانید قسمت های مختلفی از مانتو را با پارچه لینن سوزن دوزی طراحی کنید.

مانتو-عید-بلند-با-پارچه-لینن-سوزن-دوزی

در نهایت اندکی پارچه لینن ساده می تواند به عنوان خرجکار به بخش های مختلف این مانتو اضافه شود. به این ترتیب یک مانتو شیک و متفاوت برای عید امسال خواهید داشت. فراموش نکنید، پارچه لینن سوزن دوزی با طرح های شلوغ را در بخش عمده ای از مانتو به کار نبرید. شلوغی بیش از حد پارچه در مانتوهای بلند، ظاهر شما را آشفته خواهد کرد.

مانتو جلو بسته کوتاه

مدل هایی که تا این بخش از مطلب به شما پیشنهاد کردیم، تقریبا رسمی بودند. در حالی که بسیاری از خانم های جوان و دختران نوجوان نمی داند چه مدل مانتویی برای عید خود انتخاب نمایند. تنوع بی نظیر طرح و رنگ در پارچه لینن سوزن دوزی، به شما کمک می کند بتوانید مدل های مختلفی با آن طراحی کنید. مانتوهای جلو بسته کوتاه را به این خانم های خوش سلیقه و طرفدار استایل کژوال پیشنهاد می کنیم.

مانتو-جلو-بسته-با-پارچه-لینن-سوزن-دوزی

استایل کژوال یک استایل راحت و روزمره است. بنابراین شما باید مدل مانتویی انتخاب کنید که راحت، گشاد و شیک باشد. علاوه بر این، باید با لباس های معتددی ست شود. مانتو جلو بسته کوتاه طراحی شده با پارچه لینن سوزن دوزی، یک انتخاب بی نقص برای این استایل است. شما می توانید این مانتو عید را با یک شلوار لینن نخی بپوشید. البته این مانتو به راحتی با شلوار جین نیز ست می شود. کفش های کتانی، صندل و کالج نیز برای تکمیل این استایل ایدئال است.

کراپ کت با پارچه لینن سوزن دوزی

در ابتدای مطلب به مانتو کتی با پارچه لینن سوزن دوزی اشاره کردیم. مانتوهای کتی معمولا استایلی رسمی و مجلسی دارند. اگر یک خانم جوان هستید که مایلید کت را به استایل خود اضافه کنید اما چندان رسمی به نظر نرسید، ما کراپ کت را به شما پیشنهاد می کنیم. کت های کوتاه جزو ترندهای سال اخیر هستند. این کت های نیم تنه را می توانید با پارچه های مختلف طراحی کنید. یکی از بهترین پارچه ها که جلوه ای خیره کننده به کراپ کت شما می دهد، پارچه لینن سوزن دوزی است.

کراپ-کت-با-پارچه-لینن-سوزن-دوزی

با توجه به اینکه در سوزن دوزی های این پارچه از رنگ های مختلف استفاده می شود، شما می توانید از این رنگ ها برای انتخاب رنگ سایر آیتم های استایل خود الهام بگیرید. به این شکل مانتو عیدی مطابق با ترندهای روز دنیای مد خواهید داشت. این کراپ کت های جذاب را می توانید با شلوارهای پارچه ای گشاد یا دامن بپوشید. همراه با شلوار جین بگ و جین های بلند و ساده نیزاستایلی خاص خواهید داشت.

مانتو عید دو تکه

مانتو-عید-دو-تکه

مانتوهای دو تکه انتخاب جذابی برای دید و بازدیدهای عید هستند. به این شکل که شما می توانید سارافون که بخش اصلی مانتو است را در مهمانی ها به صورت جداگانه بپوشید. البته کت یا شومیزی که برای روی این سارافون ها طراحی می شود نیز به شکل جداگانه قابل استفاده است. این مانتوهای دو تکه با پارچه لینن سوزن دوزی، استایلی متفاوت برای شما می سازند. جلوه خاص طرح های سوزن دوزی، استایل شما را شیک و گرانقیمت نشان می دهد. این مدل مانتو برای خانم هایی که دارای اضافه وزن هستند کاملا مناسب است. مخصوصا اگر به استایل هنری یا سنتی علاقه دارید، این مانتو عید برای شما بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

کت یقه انگلیسی به عنوان مانتو عید

به طور معمول سعی می شود در دوخت پارچه های کار شده، از الگوهای ساده استفاده شود. پارچه لینن سوزن دوزی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما شما می توانید با ترکیب این پارچه با پارچه های دیگر، مانتو عید متفاوتی برای خود طراحی کنید. تا این قسمت مطلب، هر مدل مانتو کتی که معرفی کردیم، یقه های گرد و ساده ای داشتند. اگر نیاز دارید استایل رسمی تری داشته باشید یا به یقه های برگردان علاقه دارید، این مدل برای شما است.

کت-یقه-انگلیسی-به-عنوان-مانتو-عید

همانطور که اشاره شد، می توانید از یک پارچه دیگر به عنوان خرجکار در قسمت یقه و سر آستین استفاده نمایید. به این ترتیب جلوه جذاب تری به مانتو خود می بخشید. تنها کافی است خلاقانه عمل کرده و جسارت ترکیب پارچه های مختلف را داشته باشید. پارچه لینن ساده، وال خامه دوزی تک رنگ و انواع پارچه های نخی بهترین انتخاب ها برای ترکیب با پارچه لینن سوزن دوزی هستند.

مانتو عید دخترانه فانتزی

مانتو-عید-دخترانه-فانتزی

در پایان قصد داریم به یک مدل مانتو عید دخترانه دیگر بپردازیم. پارچه لینن سوزن دوزی طرح های شیک و لوکسی دارد. اما می توانید از میان آن ها مدل های فانتزی یا هندسی پیدا کنید که برای دوخت مانتوهای دخترانه کاملا مناسب است. پارچه لینن سوزن دوزی را می توانید در رنگبندی های متنوعی در بازار ببینید. توصیه می شود برای دوخت مانتوهای دخترانه، از رنگ های شاد استفاده نمایید. حتی می توانید رنگبندی بژ و خنثی این پارچه را با پارچه های شاد و تک رنگ دیگر ترکیب کنید. استفاده از دامن های چند طبقه و چین دار برای طراحی مانتوهای فانتزی و عروسکی، ظاهری دوست داشتنی برای شما می سازد. فراموش نکنید که می توانید در طراحی آستین نیز کاملا خلاقانه عمل کنید.

منبع : 8 مدل مانتو عید با پارچه لینن سوزن دوزی + ایده دوخت و استایل



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

با بهترين پارچه ژاکارد براي عيد 1403 آشنا شويد

با نزديک شدن به بهار، اولين چيزي که در بازار در مدل هاي جديد ارائه مي شود، مانتو است. مانتو در استايل خانم هاي ايراني يک آيتم اصلي به حساب مي آيد. به همين دليل انتخاب يک مدل و پارچه مناسب، مي تواند تاثير بسياري در استايل شما داشته باشد. يکي از پرفروش ترين پارچه هاي عيد در سالهاي اخير، پارچه ژاکارد بوده است. اين پارچه مدل هاي بسيار متنوعي دارد و مي تواند نظر هر خانمي را به خود جلب کند. يکي از پرفروش ترين مدل هاي اين پارچه، پارچه ژاکارد لمه گل ريز است. به طور کلي بايد گفت بهترين پارچه ژاکارد براي عيد، پارچه ژاکارد لمه است. در حقيقت اين پارچه يکي از پرفروش ترين پارچه هاي عيد به حساب مي آيد. اگر شما نيز براي انتخاب يکي از مدل هاي پارچه ژاکارد دچار سردرگمي شديد، بد نيست بيشتر با اين پارچه آشنا شويد.

پارچه ژاکارد لمه همانطور که از نامش پيداست، داراي الياف لمه است. در نتيجه اگر به پارچه هاي درخشان علاقه داريد، مي تواند بهترين پارچه ژاکارد براي عيد شما باشد. البته الياف لمه به کار رفته در تار و پود اين پارچه، بسيار ظريف و لطيف است. در نتيجه اين پارچه درخششي بسيار اندک و البته چشم نواز دارد. پارچه ژاکارد لمه گل ريز يکي از محبوب ترين مدل هاي اين نوع از ژاکارد به حساب مي آيد. اشکال ريز و ظريف گل ها به همراه بافت نامحسوس الياف لمه در ميانشان، يک پارچه فوق العاده براي شما مي سازد. اگر مايليد بيشتر با اين پارچه و قيمت پارچه ژاکارد لمه آشنا شويد، مطالعه ادامه اين مطلب را از دست ندهيد.

با پارچه ژاکارد لمه بيشتر آشنا شويد

در بسياري از مواقع، اگر اهل خريد پارچه نباشيد و پارچه ها را نشناسيد، نمي توانيد تفاوت ميان مدل هاي مختلف پارچه ژاکارد را درک کنيد. ويژگي مشترک ميان همه مدل هاي پارچه ژاکارد، وجود طرح در بافت پارچه است. در واقع ژاکارد نام بافت اين پارچه است. طرح هايي که روي اين پارچه مي بينيد، در تار و پود ژاکارد تنيده مي شوند. به اين ترتيب شما مقاوم ترين پارچه طرحدار دنيا را در اختيار داريد که رنگ و طرح آن پس از مدتي از بين نرفته و پاک نمي شود. براي توليد انواع ژاکارد معمولا از الياف مصنوعي و ترکيبي استفاده مي شود. اما پارچه ژاکارد لمه از الياف ويسکوز تهيه مي شود. الياف ويسکوز گياهي هستند و ويژگي هاي مشابه الياف پنبه دارند. اين الياف ظاهري مات دارند و زماني که با الياف لمه ترکيب مي شوند، جلوه اي جذاب به پارچه مي دهند.

مدل هاي مختلفي از پارچه ژاکارد لمه را در بازار مشاهده خواهيد کرد. همانطور که اشاره شد، پارچه ژاکارد لمه گل ريز يکي از محبوب ترين طرح هاي اين پارچه است. با توجه به طرح و شکل پارچه، بعضي از اين مدل ها ممکن است فرمي برجسته داشته باشند. پارچه ژاکارد لمه ايستايي متوسطي دارد و در بعضي از مدل ها ممکن است داراي کشساني نيز باشد. اين پارچه زير دستي لطيف دارد و ممکن است در هنگام لمس روي پارچه، برجستگي طرح هاي آن را حس کنيد. زير دست قسمت داخل پارچه اما ممکن است اندکي زبر باشد و اين به دليل استفاده از الياف لمه و سيم در بافت آن است. در نتيجه براي دوخت بعضي از مدل هاي آن شايد نياز به آستر کشي داشته باشيد. قيمت پارچه ژاکارد لمه ترک معمولا از ساير مدل هاي آن بيشتر است.

پارچه ژاکارد لمه چه ويژگي هايي دارد؟

پارچه ژاکارد لمه را به عنوان بهترين پارچه ژاکارد براي عيد 1403 معرفي کرديم. براي اينکه بدانيد چرا اين پارچه بهترين پارچه عيد است، بد نيست به شکل جزئي با ويژگي هاي آن آشنا شويد. به همين دليل قصد داريم به صورت موردي به ويژگي هاي جذاب اين پارچه کاربردي بپردازيم. اگر هنوز در مورد قيمت پارچه ژاکارد لمه و خريد آن ابهامي داريد، مطالعه ادامه اين مطلب مي تواند براي شما مفيد باشد.

پارچه ژاکارد لمه تنوع بسياري دارد

اينکه يک پارچه صرفا زيبا باشد، کافي نيست، تنوع نيز مي تواند اهميت بسياري در انتخاب يک پارچه زيبا داشته باشد. پارچه ژاکارد لمه تنوع بسياري دارد و اين تنوع محدود به رنگ بندي نيست. شما مي توانيد طرح هاي بسيار زيبايي در ميان مدل هاي مختلف اين پارچه مشاهده نماييد. هر طرح از اين پارچه نيز در چند رنگ توليد مي شود تا شما بتوانيد بهترين پارچه ژاکارد براي عيد 1403 را پيدا کنيد. انتخاب يک طرح مناسب به شما کمک مي کند بتوانيد با اين پارچه مانتو مجلسي، رسمي و کژوال بدوزيد.

پارچه ژاکارد لمه درخشان است

بسياري از خانم ها براي دوخت لباس هاي مختلف به دنبال پارچه هاي براق و درخشان هستند. تا سالها تنها مي توانستيد در ميان پارچه هاي پولکي و سنگدوزي شده، پارچه هاي درخشان ببينيد. اما امروزه پارچه ژاکارد لمه گل ريز با داشتن الياف ظريف و درخشان، مي تواند اين نياز شما را به بهترين شکل ممکن رفع کند. اين پارچه با درخشندگي خاصي که دارد، گزينه اي عالي براي دوخت مانتوهاي شيک و رسمي است. در حقيقت به همين دليل به عنوان بهترين پارچه ژاکارد براي عيد شناخته مي شود. البته فراموش نکنيد الياف به کار رفته در اين پارچه يکي از فاکتورهاي موثر بر قيمت پارچه ژاکارد لمه است.

نگهداري از پارچه ژاکارد لمه آسان است

در انتخاب پارچه مانتويي، دوام و سهولت نگهداري از پارچه، يکي از مهمترين ويژگي ها است. انتخاب پارچه اي که مدام بايد نگران نخ کش شدن يا کثيف شدن آن باشيد، مي تواند يک روز ناراحت کننده را براي شما بسازد. به طور کلي پارچه هاي زيبا و نفيس در دسته پارچه هايي قرار دارند که بايد مراقب آنها باشيد. اما پارچه ژاکارد لمه شما را از هرگونه نگراني رها خواهد کرد. الياف ويسکوز به کار رفته در اين پارچه، به ندرت آلودگي ها را به خود جذب مي کنند. پارچه ژاکارد لمه مرغوب نيز ابدا بر اثر اصطکاک دچار پرزدهي نخواهد شد. نوع بافت و رنگ پارچه نيز به گونه اي است که در اثر شستشوي مداوم، تغييري در آن مشاهده نخواهيد کرد.

پارچه ژاکارد لمه کاربردي هاي مختلفي دارد

يکي ديگر از ويژگي هاي فوق العاده پارچه ژاکارد لمه، قابليت استفاده از آن براي دوخت مانتو، کت و پيراهن هاي متنوع است. شايد به همين دليل آن را بهترين پارچه ژاکارد براي عيد مي نامند. زيرا شما مي توانيد با اين پارچه هم لباس روزمره مانند مانتو بدوزيد هم در طراحي و دوخت کت و شلوار زنانه يا پيراهن هاي رسمي استفاده نماييد. همانطور که اشاره شد، اين پارچه ايستايي متوسط و رو به بالا دارد. در نتيجه مي توانيد به راحتي از آن براي دوخت لباس هاي مجلسي استفاده نماييد. بخصوص پارچه ژاکارد لمه گل ريز که براي دوخت لباس هاي مختلف مجلسي و حتي کژوال مناسب است.

اين پارچه آبرفت يا اتو رفت ندارد

يکي از دلايلي که معتقديم پارچه ژاکارد لمه، بهترين پارچه ژاکارد براي عيد است عدم آبرفت يا اتو رفت اين پارچه است. در واقع اين ويژگي ها باعث مي شود هر پارچه اي، تبديل به پارچه اي فوق العاده شود. عدم آبرفت و اتو رفت به اين معناست که پس از شستشو و اتو کشي، ابعاد پارچه مورد نظر شما تغيير نمي کند. در نتيجه نه نياز است متراژ بيشتري از اين پارچه تهيه کنيد و نه نگران تغيير سايز لباس دوخته شده خود باشيد.

دوام پارچه ژاکارد لمه بي نظير است

دوام يک پارچه مي تواند به فاکتورهاي مختلفي بستگي داشته باشد. اولين فاکتور، جنس الياف تشکيل دهنده پارچه است. فاکتور بعدي نوع بافتي است که پارچه با آن توليد شده است. در پارچه هاي طرحدار، جنس رنگ و نوع چاپ نيز مي تواند تاثير زيادي بر دوام نهايي پارچه داشته باشد. اما پارچه ژاکارد لمه با توجه به نوع بافت و طرح پارچه که درون الياف آن تنيده شده، دوامي فوق العاده دارد. الياف ويسکوز نيز شباهت بسياري به الياف پنبه دارند و دوامي فوق العاده براي شما به ارمغان خواهند آورد. اين پارچه بر اثر شستشو يا استفاده روزمره و فرسايش، تغيير فرم يا رنگ نخواهد داد.

اين پارچه ايستايي خوب و چروک پذيري اندکي دارد

اگر به دنبال بهترين پارچه ژاکارد براي عيد هستيد، حتما قصد پوشيدن آن در مهماني هاي مختلف را داريد. لباسي که براي مهماني تهيه مي کنيد، بايد ايستايي متوسط و رو به بالايي داشته باشد. در واقع تمام لباس هاي رسمي با پارچه هايي اينچنيني طراحي مي شوند. ايستايي مناسب پارچه باعث مي شود ظاهر شما رسمي، مرتب و آراسته به نظر برسد. علاوه بر اين پارچه ژاکارد لمه گل ريز، چروک پذيري اندکي نيز دارد. اين ويژگي به اين معناست که اين پارچه به سختي چروک مي شود و شما مي توانيد براي استفاده طولاني مدت روزمره از آن استفاده نماييد. هر چه الياف به کار رفته در پارچه شما کيفيت بالاتري داشته باشد، چروک پذيري آن کاهش مي يابد. البته همواره بايد در نظر داشته باشيد که مرغوبيت الياف تاثير زيادي بر قيمت پارچه ژاکارد لمه دارد.

با پارچه ژاکارد لمه گل ريز چي بدوزيم؟

حالا که با ويژگي هاي ايدئال پارچه ژاکارد لمه آشنا شديد، بد نيست با چند مدل لباسي که مي توانيد با اين پارچه بدوزيد نيز آشنا شويد. بهترين پارچه ژاکارد براي عيد براي در وهله اول براي دوخت مانتو مناسب است. مدل هاي متعددي از مانتوهاي بلند و کوتاه را مي توانيد با اين پارچه طراحي نماييد. البته مانتوهاي کتي و اورسايز، اولين و بهترين گزينه هستند. در واقع براي اينکه زيبايي طرح پارچه بيشتر نمايان شود، شما به يک مدل ساده نياز داريد. مخصوصا با در نظر گرفتن اين نکته که دوخت لباس هاي مدل دار و پر چين با پارچه طرحدار ممکن است استايل شما را شلوغ نشان دهد. مانتوهاي کتي فيت بدن نيز همچنان گزينه اي عالي براي دوخت با اين پارچه محسوب مي شوند. اگر به مانتوهاي بلند علاقه داريد، مدل هاي گشاد و جلو باز را به شما توصيه مي کنيم.

يکي از مزاياي پارچه ژاکارد لمه گل ريز، قابليت استفاده از آن در طراحي آستين و يقه هاي متنوع است. اگر به آستين هاي مدل دار که اين روزها ترند هستند علاقه داريد، اين پارچه گزينه اي فوق العاده براي شما خواهد بود. مي توانيد با آن مانتو يا لباس هاي مجلسي با آستين هاي پف دار، کلوش، لاله اي و فرانسوي طراحي کنيد. اين پارچه براي دوخت سارافون، پيراهن هاي کوتاه و بلند ماکسي و دامن هاي مجلسي مناسب است. گل هاي زيباي اين پارچه و ايستايي متوسطي که دارد، باعث مي شود لباس ساده شما جلوه اي صد چندان پيدا کند. اگر خانم ساده پسندي هستيد و به پارچه هاي جلسي پر زرق و برق علاقه نداريد، اين پارچه مي تواند انتخاب جذابي براي شما باشد. قيمت پارچه ژاکارد لمه در مقايسه با بسياري از پارچه هاي مجلسي، کاملا مقرون بصرفه است.

قيمت پارچه ژاکارد لمه چطور تعيين مي شود؟

همواره در هنگام خريد هر پارچه اي، قيمت آن مي تواند در تصميم گيري شما تاثير بسياري داشته باشد. قيمت پارچه ژاکارد لمه به فاکتورهاي متعددي بستگي دارد. با توجه به اينکه مدل پارچه ژاکارد لمه گل ريز طرفداران بيشتري دارد، گاهي ممکن است قيمت آن در مقايسه با ساير مدل ها بيشتر باشد. همانطور که اشاره شد، اين پارچه بهترين پارچه ژاکارد براي عيد است و معمولا از کشورهاي ديگر مانند ترکيه و چين وارد مي شود. در نتيجه کشور توليد کننده و زمان عرضه مي تواند بر قيمت پارچه ژاکارد لمه تاثير مستقيم داشته باشد. اما در نهايت، کيفيت و الياف به کار رفته در آن قيمت نهايي را مشخص مي کند.

منبع : با بهترين پارچه ژاکارد براي عيد 1403 آشنا شويد



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

 

6 مدل لباس مجلسی با پارچه وال خامه دوزی

 

داشتن استایل زیبا برای خانم های شیک پوش یکی از بزرگترین دغدغه ها است. آن ها برای حضور در همه جلسات و ملاقات های سعی می کنند زیباترین ورژن از استایل خود را به نمایش بگذارند. شما نیز حتما برای شرکت در مراسم های بزرگ و مهم به دنبال یک استایل مجلسی و خاص هستید. اکثر افراد تصور می کنند که برای شرکت در این مراسم ها حتما باید از پارچه های شاین دار و براق در استایل خود استفاده کنند. اما بسیاری از خانم های جوان و دختران شیک پوش طرفدار پارچه های مات و ساده هستند. اگر شما نیز پارچه های مات و بدون زرق و برق را ترجیح می دهید، بهتر است از یک پارچه زیبا و خاص مثل پارچه وال خامه دوزی بهره ببرید. پارچه وال خامه دوزی یکی از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین پارچه های موجود در بازار است.

 

زیباترین مدل های لباس مجلسی با پارچه وال خامه دوزی

در ادامه این مطلب با زیباترین مدل لباس های مجلسی که می توانید با این پارچه برای خود تهیه کنید، آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

مدل پیراهن زیبا با آستین های پفکی

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین عناصر در یک پیراهن آستین است. آستین نقش زیادی در زیباتر دیده شدن پیراهن و نهایتا زیباتر دیده شدن استایل شما دارد. مدل آستین های زیادی وجود دارد که می توانید بسته به سلیقه خود از آن ها برای پیراهن خود استفاده کنید. اما برای داشتن یک استایل مجلسی بهتر است به سراغ مدل های خاص و متفاوت بروید. حتما با مراجعه به فروشگاه ها و مزون های لباس متوجه شدید که یکی از پرکاربردترین مدل آستین ها برای پیراهن های مجلسی، آستین های پفکی هستند. ظاهر فانتزی و متفاوت این آستین ها می تواند برای شما یک استایل زیبا و خاص را ایجاد کند.

مدل-لباس-زیبا-با-آستین-های-پفکی

توجه داشته باشید که پارچه انتخابی شما نقش زیادی در زیباتر دیده شدن آستین پیراهنتان دارد. برای دوخت آستین های پفکی به پارچه های آهاردار نیاز دارید. پارچه هایی که آهار کمی دارند، بر روی تن شما می خوابند و نمی توانند ظاهر پفداری را برای پیراهن شما ایجاد کنند. یکی از پارچه های جذاب و پرمخاطب که ایستایی لازم برای دوخت این مدل آستین را دارد، پارچه وال خامه دوزی است. پارچه وال خامه دوزی برای دوخت مدل های پفدار مناسب بوده و می تواند در دراز مدت شکل اولیه خود را حفظ کند.

 

 

 

پیراهن ها بلند و کاربردی با پارچه وال خامه دوزی

پیراهن های بلند یکی از پرفروش ترین آیتم ها در مزون های لباس هستند. در کمد لباس هر خانم شیک پوشی می توانید چندین مدل متنوع از پیراهن های بلند را پیدا کنید. پیراهن بلند کار شما برای ساخت یک استایل مجلسی بسیار راحت می کند. کافی است از یک جفت کفش که با لباس شما همخوانی دارد برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. بخش زیادی از زیبایی این پیراهن های بلند به دامن آن ها بستگی دارد. می توانید از دامن های چین دار و برش خورده برای زیباتر دیده شدن پیراهن خود بهره ببرید. کمربند، دکمه های تزئینی و اکسسوری ها از جمله مواردی هستند که می توانید برای زیباتر ساخت پیراهن خود از آن ها بهره ببرید.

پیراهن-ها-بلند-با-پارچه-وال-خامه-دوزی

پارچه ای که برای دوخت پیراهن های بلند و مجلسی استفاده می کنید، باید ظاهری خاص و متفاوت از سایر پارچه ها داشته باشند. از آنجایی که هدف شما استفاده نکردن از پارچه های پرزرق و برق است، بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که در زمینه خود طرح های برجسته و سوزندوزی دارند. یکی از زیباترین پارچه های مات و مجلسی موجود در بازار پارچه وال خامه دوزی است. از آنجایی که این پارچه بسیار خوش دوخت است و نیاز به اتوکشی زیادی ندارد، یکی از محبوب ترین پارچه ها از نظر طراحان لباس است.

پیراهن های عروسکی با دامن کلوش

دامن یک پیراهن مجلسی تاثیر بسیار زیادی در زیباتر دیده شدن آن دارد. به طور کلی می توان گفت دامن در زیباتر دیده شدن پیراهن های کوتاه و عروسکی مهم ترین نقش را ایفا می کند. مدل دامن های زیادی وجود دارد که بسته به سلیقه خود می توانید از آن ها بهره ببرید. اگر به دنبال یک مدل دامن زیبا با ظاهر عروسکی هستید، بهتر است مدل دامن های کلوش را امتحان کنید. شاید تصور کنید دوخت این مدل دامن کار سختی است. اما برخلاف تصورتان دوخت دامن های کلوش بسیار راحت بوده و با داشتن حداقل مهارت خیاطی می توانید اقدام به دوخت این مدل دامن زیبا کنید. برای دوخت این مدل پیراهن مجلسی و کوتاه بهتر است آن را تا خط کمر جذب و تنگ در نظر بگیرید. این کار باعث باریک تر دیده شدن کمر شما می شود و فرم زیباتری به استایل شما می بخشد.

پیراهن-های-عروسکی-با-دامن-کلوش

برای دوخت این مدل دامن شما به یک پارچه با آهار متوسط نیاز دارید. پارچه هایی که آهار خیلی زیادی دارند، دامن شما را به شدت پف دار نشان می دهند. از طرفی پارچه هایی که آهار کمی دارند نمی توانند ظاهر خوبی به دامن پیراهن شما بدهند. پارچه وال خامه دوزی با آهار متوسط و خوبی که دارد برای دوخت مدل دامن کلوش بسیار مناسب است. از طرفی پارچه وال خامه دوزی کیفیت بالایی داشته و می تواند برای شما یک پیراهن زیبا با طول عمر بالا فراهم کند.مدل لباس مجلسی پولکی

پیراهن های فانتزی کوتاه با پارچه وال خامه دوزی

خانم های جوان و دختران خوش سلیقه معمولا به دنبال یک استایل خاص و متفاوت از سایر افراد هستند. آن ها دوست دارند زمانی که برای شرکت در یک مراسم حاضر می شوند در بین دوستان خود بدرخشند. برای داشتن یک استایل متفاوت و شیک در قدم اول به خلاقیت بالا در طراحی لباس احتیاج دارید. شما باید بتوانید آنچه را که در ذهن دارید بر روی پارچه پیاده کنید. یکی از چیزهایی که تاثیر زیادی بر روی زیبایی پیراهن شما دارد، دوخت نوارهای تزئینی مثل نوارهای چین دار است. این مدل از نوارها با خود پارچه تهیه شده و در بین درزهای لباس دوخته می شوند. از این نوارهای تزئینی بسته به سلیقه خود می توانید در سرشانه ها، کمری لباس، دکوپ، یقه و غیره بهره ببرید.

پیراهن-های-فانتزی-کوتاه-با-پارچه-وال-خامه-دوزی

توجه داشته باشید که برای اجرای ایده هایتان شما به پارچه ای احتیاج دارید که این امکان را به شما بدهد. به طور مثال برای دوخت نوارهای تزئینی چین دار پارچه شما نباید ایستایی زیادی داشته باشد. پارچه هایی با ایستایی متوسط و کم برای دوخت نوارهای تزئینی بسیار مناسب هستند. پارچه وال خامه دوزی یکی از پارچه هایی است که به فراوانی برای دوخت پیراهن های مجلسی استفاده می شود. این پارچه امکان دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد. به دلیل ایستایی متوسطی که پارچه وال خامه دوزی دارد، دست شما را برای دوخت نوارهای چین دار  باز می گذارد. دقت داشته باشید که پارچه وال خامه دوزی یکی از پارچه های فرم پذیر است.

پیراهن های شیک با دامن های چند طبقه

طراحان لباس برای خلق یک محصول خاص به تمام اجزای آن محصول و هارمونی آن ها توجه زیادی می کنند. شما نیز اگر می خواهید یک پیراهن زیبا و متفاوت داشته باشید باید به سبک آن ها عمل کنید. برای داشتن یک پیراهن مجلسی شیک باید به مدل های جدید و ترند توجه زیادی داشته باشید. یکی از جدیدترین پیراهن ها در حال حاضر پیراهن هایی هستند که در آن ها از دامن های چند طبقه استفاده شده است. دامن های چند لایه می توانند یک ظاهر جدید و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان آورند. می توانید این لایه ها را به شکل موازی یا مورب در نظر بگیرید. برای ایجاد هارمونی بیشتر می توانید از این چین ها و لایه ها در مچی پیراهن خود نیز بهره ببرید.

پیراهن-های-شیک-با-دامن-های-چند-طبقه

در قدم دوم چیزی که برای تولید این پیراهن های ترند احتیاج دارید، پارچه مناسب است. پارچه انتخابی شما باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد تا بتوانید از آن برای تولید این مدل لباس مجلسی استفاده کنید. یکی از این ویژگی ها آهار متوسط و یا کم است. پارچه هایی که آهار متوسطی دارند برای دوخت دامن های چند طبقه مناسب هستند. این پارچه ها یک ظاهر فانتزی را برای دامن پیراهنتان ایجاد می کنند.

پیراهن های کژوال و زیبا با آستین های کلوش

اگر طرفدار استایل های ساده و کژوال هستید این قسمت برای شما است. برای داشتن یک استایل ساده باید از پارچه های پرزرق و برق و اکسسوری های زیاد دوری کنید. بهترین انتخاب برای داشتن یک استایل کژوال و در عین حال زیبا، پارچه هایی هستند که در آن ها از سوزندوزی و خامه دوزی استفاده شده است. این پارچه ها ظاهر مات و ساده ای دارند. اما در عین حال نیز از زیبایی خاصی برخوردار هستند. به همین دلیل می توانند برای استفاده در مهمانی ها و مراسم های شما مناسب باشند. پارچه وال خامه دوزی بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای خانم های ساده پسند و شیک پوش است. در کنار انتخاب پارچه باید مدل پیراهن مد نظر شما نیز ساده و مینیمال باشد. مدل های شلوغ استایل شما را از یک استایل کژوال و ساده دور می کند.

پیراهن-های-خاص-و-جذاب-با-آستین-کلوش

در این موارد بهتر است پیراهن خود را به شکل ماکسی و ساده طراحی کنید. این مدل پیراهن دوخت آسانی دارد و برای افراد مبتدی بسیار مناسب است. دامن های فون و پیله دار نیز می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. اگر قصد دوخت دامن های پیله دار را دارید، ترجیحا از پیله های کوچک و به تعداد کم استفاده کنید. در طراحی آستین ها نیز بهتر است از آستین های شلوغ دوری کنید. اگر قصد دارید برای طراحی پیراهنتان کمی ابتکار به خرج دهید، می توانید آستین های کلوش را امتحان کنید. آستین های کلوش در عین سادگی، ظاهر منحصر به فردی و زیبایی دارند. این مدل آستین در عین حال که زیبایی خاصی را به شما هدیه می دهد، از شلوغ شدن استایل شما جلوگیری می کند.

منبع : 6 مدل لباس مجلسي با پارچه وال خامه دوزي



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

پارچه لينن

آشنايي با پارچه لينن سوزن دوزي و دو پارچه تابستاني ديگر

 بهترين پارچه هاي تابستاني بايد ويژگي هاي مشخصي داشته باشند تا بتوان از آنها در موقعيت هاي مختلف استفاده کرد. در حقيقت کاربردي بودن نيز به اندازه سبک و خنک بودن اين پارچه هاي اهميت دارد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به معرفي 3 پارچه جذاب و فوق العاده براي روزهاي گرم بهار و تابستان بپردازيم.

لباس هاي سبک و رنگارنگ تابستان، يکي از جذابيت هاي اين فصل دوست داشتني هستند. با فرارسيدن روزهاي گرم افراد به دنبال پارچه هايي مي گردند که بتوانند تمام روز بپوشند و نگران تعريق زياد و گرما نباشند. از آنجايي که در روزهاي گرم تنها مي شود يک لايه لباس بر تن کرد، زيبايي آن نيز اهميت بسياري دارد.

بهترين پارچه هاي تابستاني بايد ويژگي هاي مشخصي داشته باشند تا بتوان از آنها در موقعيت هاي مختلف استفاده کرد. در حقيقت کاربردي بودن نيز به اندازه سبک و خنک بودن اين پارچه هاي اهميت دارد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به معرفي 3 پارچه جذاب و فوق العاده براي روزهاي گرم بهار و تابستان بپردازيم. اگر مايليد با پارچه لينن سوزن دوزي، پارچه شانتون نخي و پارچه وال خامه دوزي بيشتر آشنا شويد، مطالعه ادامه اين مطلب براي شما سودمند خواهد بود.

پارچه لينن سوزن دوزي، جذاب ترين پارچه تابستان

پارچه لينن

پارچه لينن يکي از محبوب ترين پارچه هاي تابستان است. اين پارچه با تنوع فوق العاده اي که دارد، مي تواند توجه هر شخص با هر سليقه اي را به خود جلب کند. اگر طرفدار استايل مينيمال هستيد، انواع لينن ساده براي شما مناسب است. اما اگر مايليد با يک مانتو يا شوميز خاص تغييري در استايل ساده خود ايجاد کنيد، خريد پارچه لينن سوزن دوزي بهترين گزينه براي شما خواهد بود. اين پارچه نيز تنوع بسياري در طرح و رنگ دارد.

شما مي توانيد از مدل هاي سنتي آن که طرح هاي اسليمي و رنگارنگ دارد، در استايل روزمره و کژوال استفاده نماييد. مدل هايي که در طراحي آن از انواع الياف لمه و پولک و آينه استفاده شده است، براي محيط هاي رسمي کاملا مناسب هستند.

در حقيقت طرح هاي دوست داشتني پارچه لينن سوزن دوزي، به شما اين امکان را مي دهد که در هر فضايي از پوشيدن آن لذت ببريد. علاوه بر اين، براي دوخت لباس هاي مختلف نيز کاملا مناسب است.

بسته به جسارت و خلاقيتي که در پوشيدن لباس داريد، مي توانيد از اين پارچه براي دوخت انواع پيراهن، مانتو و شلوار استفاده کنيد. سارافون هاي مجلسي اورسايز و کفتان نيز جزو لباس هايي هستند که با پارچه لينن سوزن دوزي مي توانيد طراحي کنيد. به طور کلي اگر استايلي کژوال، ساده و راحت داريد، مدل هاي مختلف اين پارچه تمام نيازهاي شما را برطرف خواهد کرد.

ويژگي هاي پارچه لينن سوزن دوزي

اگر قصد خريد پارچه لينن سوزن دوزي را داريد، آشنايي با ويژگي هاي منحصر به فرد آن به شما کمک مي کند انتخاب بهتري داشته باشيد.

سبک با تنفس پذيري بالا

معمولا پارچه هاي سوزن دوزي وزن بالايي دارند. اما پارچه لينن بسيار سبک و خنک است. در واقع نوع بافت پارچه لينن به صورتي است که هوا به راحتي از ميان الياف آن عبور مي کند. اين دو ويژگي فوق العاده باعث شده است اين پارچه به عنوان پرفروش ترين پارچه تابستاني شناخته شود. اگر در روزهاي گرم نگران تعريق زياد هستيد، اين پارچه مي تواند بهترين انتخاب شما باشد.

تنوع خيره کننده

در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي با دنيايي از طرح و رنگ مواجه خواهيد شد. در توليد اين پارچه فريبنده از الياف مختلفي استفاده مي شود. در نتيجه مي توان گفت هم در طرح و هم در نوع الياف سوزن دوزي به کار رفته، تنوع بي نظيري دارد. اين تنوع مي تواند استايل شما را دگرگون کند و به شما امکان طراحي و دوخت لباس هاي خلاقانه اي را بدهد.

پارچه لينن سوزن دوزي، بادوام و مقاوم

پارچه لينن سوزن دوزي

پارچه هاي داراي الياف طبيعي معمولا دوام بالايي دارند. لينن نيز از اين قاعده مستثني نيست و شما به راحتي مي توانيد اين پارچه را به دفعات بشوييد و از کيفيت بافت آن لذت ببريد. البته پارچه لينن سوزن دوزي به دليل دارا بودن تزئينات و الياف ظريف، نياز به نگهداري بيشتري دارد. به عنوان مثال، براي مراقبت از سوزن دوزي هاي اين پارچه بهتر است آن را به صورت دستي بشوييد. اگر قصد شستشوي آن در ماشين لباسشويي را داريد، بايد لباس را پشت و رو کنيد.

لطيف و ضد حساسيت

اگر پوست حساسي داريد، لينن براي روزهاي گرم بهترين دوست شما است. اين پارچه با دارا بودن الياف طبيعي، کاملا ضد حساسيت است. در هنگام لمس اين پارچه نيز خواهيد ديد که زيردستي برجسته اما کاملا لطيف دارد. البته الياف به کار رفته در سوزن دوزي هاي اين پارچه مي تواند اندکي در ميزان لطافت آن موثر باشد.

پارچه شانتون نخي، ساده اما کاربردي

احتمالا تا به حال بارها نام پارچه شانتون نخي را شنيديد. اين پارچه يکي از محبوب ترين پارچه ها براي دوخت مانتوهاي سبک تابستاني است. بافتي شبيه به پارچه هاي کنفي و لينن دارد اما بسيار لطيف تر و نازک تر از اين پارچه ها است. در واقع به همين دليل استفاده از آن براي دوخت مانتو و شلوارهاي ساده طرفداران بسياري دارد.

اين پارچه زير دستي بسيار نرم و لطيف دارد. کيفيت پارچه شانتون نخي معمولا در گرو ميزان الياف طبيعي به کار رفته در آن است. زيرا همه مدل هاي پارچه شانتون داراي ميزاني الياف مصنوعي و پلي استر هستند. اما آنچه شانتون نخ را از ساير مدل ها متمايز مي کند، درصد بالاي الياف پنبه اي به کار رفته در آن است.

پارچه شانتون نخي

پارچه شانتون نخي کاملا ساده و تک رنگ است. اما با توجه به رنگ هاي به کار رفته در آن ممکن است شانتون دو نخ يا سه نخ نيز باشد. در حقيقت در توليد بعضي از مدل هاي اين پارچه از دو يا سه نخ با رنگ هاي مشابه استفاده مي شود. ترکيب رنگ اين نخ ها به شکل چشمگيري، به زيبايي اين پارچه مي افزايند.

بد نيست بدانيد، از اين پارچه دوست داشتني مي توانيد براي دوخت لباس هاي مختلفي استفاده کنيد. پارچه شانتون نخي براي دوخت انواع مانتو، شوميز و شلوار مناسب است. از آنجايي که مي توان به راحتي روي اين پارچه گلدوزي انجام داد، شما مي توانيد يک مانتو ساده با آن طراحي کنيد و با اضافه کردن چند گلدوزي کوچک يک مانتوي خاص داشته باشيد.

ويژگي هاي پارچه شانتون نخي

اگر به دنبال پارچه اي ساده و شيک براي دوخت مانتويي خنک و تابستاني هستيد، خريد پارچه شانتون نخ براي شما مناسب خواهد بود. آشنايي با ويژگي هاي اين پارچه پرکاربرد، مي تواند به شما کمک کند تجربه خريد بهتري داشته باشيد.

پارچه شانتون نخي، سبک و خنک

مهمترين ويژگي پارچه هاي تابستاني، وزن اندک و تنفس پذيري بالاي آنها است. پارچه شانتون نخي نيز از اين قاعده مستثني نيست و بسيار سبک و خنک است. در واقع به همين دليل به عنوان يکي از محبوب ترين پارچه ها براي دوخت مانتو تابستاني شناخته مي شود.

رنگبندي فوق العاده

اگر طرفدار استايل رسمي هستيد، به يک پارچه ساده و تک رنگ براي روزهاي گرم نياز خواهيد داشت. پارچه شانتون نخي با داشتن رنگبندي متنوع به شما اين امکان را مي دهد که بتوانيد از آن در استايل هاي مختلفي استفاده کنيد. با توجه به الياف و بافت اين پارچه، انواع پارچه شانتون چاپي نيز در بازار موجود است. اين پارچه طرحدار نيز طرفداران بسياري داشته و براي دوخت لباس هاي خنک ايده آل به نظر مي رسد.

بادوام و ماندگار

همانطور که اشاره شد، پارچه شانتون نخي حاوي درصد کمي الياف مصنوعي نيز هست. ترکيب الياف نخ و پلي استر يک پارچه باکيفيت و مقاوم مي سازد. در نتيجه شما مي توانيد يک مانتوي دوخته شده با اين پارچه را به راحتي در استايل روزمره خود استفاده نماييد و به دفعات بشوييد. بافت اين پارچه پرز نمي دهد و گلوله گلوله نمي شود. طرح و رنگ شانتون چاپي نيز بر اثر استفاده و شستشو تغيير پيدا نخواهد کرد.

چروک پذيري اندک

يکي از ويژگي هايي که پارچه شانتون نخي را به گزينه اي فوق العاده براي استفاده روزمره در روزهاي گرم تبديل کرده، مقاومت آن در برابر چين و چروک است. به همين دليل شما مي توانيد از اين پارچه براي دوخت مانتوهاي رسمي و اداري استفاده کنيد و نگران چروک شدن آن در طي روز نباشيد. البته اين پارچه به سرعت نيز اتو کشي شده و مشکلي از اين بابت نيز نخواهيد داشت.

ايستايي جذاب پارچه شانتون نخي

اين پارچه مانند ساير پارچه هاي نخي و تابستاني، ايستايي متوسطي دارد. در حقيقت ايستايي خاص و جذاب اين پارچه يکي از ديگر ويژگي هايي است که آن را به گزينه اي فوق العاده براي دوخت مانتو روزمره تبديل کرده است. ايستايي پارچه شانتون کمک مي کند بتوانيد ايرادهاي اندامي خود را بپوشانيد.

کاربردي در همه فصول

به عنوان آخرين ويژگي اجازه دهيد اشاره کنيم که اين پارچه براي تمام فصل هاي سال مناسب است. يک مانتو يا شوميز شانتون را مي توانيد به راحتي در تمام روزهاي فصل تابستان بپوشيد. در فصول سرد نيز مي توانيد با پوشيدن آن زير لباس هاي گرم، از تعريق بيش از حد جلوگيري نماييد.

پارچه وال خامه دوزي، مطابق مد روز

همانطور که از نام اين پارچه پيداست، زمينه آن از پارچه وال تهيه شده است. پارچه وال يکي از قديمي ترين و پرطرفدارين پارچه هاي نخي در سراسر جهان محسوب مي شود. در توليد اين پارچه از الياف نخ و پنبه استفاده مي شود.

در نتيجه بسيار سبک و لطيف است. سوزن دوزي هاي سطح اين پارچه معمولا با کمک ماشين هاي پيشرفته به شکل متقارن يا نامتقارني ايجاد مي شود. الياف سوزن دوزي ها نيز معمولا پلي استر و يا پنبه است. اين سوزن دوزي ها دوام بالايي دارند و به رنگ زمينه پارچه هستند. در واقع پارچه وال خامه دوزي در بيشتر موارد يک پارچه تک رنگ است که سوزن دوزي هاي برجسته روي آن، زيبايي اش را صد چندان کرده است.

پارچه وال خامه دوزي

البته سوزن دوزي هاي چند رنگ با رنگ هاي متضاد نيز روي اين پارچه انجام مي شود. به اين مدل پارچه وال خامه دوزي، خامه دوزي مولتي کالر نيز گفته مي شود. با توجه به طرح سوزن دوزي شده، حفره هايي نيز روي اين پارچه ايجاد مي شود. اين حفره ها تزئيني بوده و تنفس پذيري اين پارچه را به شکل چشمگيري افزايش مي دهد.

جذب رطوبت پارچه پارچه وال خامه دوزي نيز بسيار بالاست و شما مي توانيد از آن براي دوخت لباس هاي خانگي نيز استفاده نماييد. انواع مانتوهاي بهاره، پيراهن هاي کژوال و شوميز را نيز مي توانيد با اين پارچه زيبا و مد روز، طراحي کنيد.

ويژگي هاي پارچه وال خامه دوزي

ويژگي هاي پارچه وال خامه دوزي

اين پارچه به عنوان يکي از پارچه هاي ترند سالهاي اخير شناخته مي شود. اگر به دنبال پارچه اي مناسب براي دوخت يک مانتو بهاره شيک يا شوميز کاربردي هستيد، قيمت پارچه وال خامه دوزي مي تواند براي شما مناسب باشد. در ادامه قصد داريم به بررسي ويژگي هاي اين پارچه بپردازيم تا بتوانيد انتخاب دقيق تري داشته باشيد.

متنوع و کاربردي

پارچه وال خامه دوزي از نظر طرح و رنگ، تنوع بي نظيري دارد. در حقيقت اين پارچه بسيار ساده و همزمان بسيار شيک و ظريف است. به همين دليل مي توانيد از آن براي طراحي لباس هاي مختلف مناسب استايل نيمه رسمي و کژوال استفاده کنيد.

دوام فوق العاده

پارچه هاي نخ و پنبه معمولا تا سالها کيفيت روز اول خود را از نظر بافت و رنگ حفظ مي کنند. البته ممکن است بخشي از خامه دوزي هاي اين پارچه اندکي حساس باشد، اما با مراقبت صحيح مي توانيد از آنها نيز به خوبي محافظت کنيد. به طور کلي، پشت و رو شستن چنين لباس هايي، تاثير بسياري در افزايش عمر مفيد آنها دارد.

سبک و زيبا

معمولا پارچه هاي خامه دوزي شده اندکي سنگين هستند. اما پارچه وال خامه دوزي به دليل جنس بسيار سبک زمينه و خامه دوزي هاي بسيار ظريف، کاملا سبک است. به همين دليل شما مي توانيد از آن براي دوخت لباس هاي راحتي خانگي نيز استفاده نماييد. البته فراموش نکنيد، ممکن است به آستري از جنس وال ساده براي دوخت لباس هاي راحتي نياز داشته باشيد.

ضد حساسيت با چروک پذيري متوسط

پارچه وال خامه دوزي به حدي سبک، نرم و لطيف است که مي توانيد از آن براي دوخت لباس کودک نيز استفاده کنيد. در حقيقت اگر پوست حساسي داريد، اين پارچه بهترين گزينه براي شما محسوب مي شود. چروک پذيري پارچه وال نيز متوسط و در بعضي موارد بسيار است. اما نياز به نگراني نيست، زيرا به راحتي اتو مي شود. علاوه بر اين، اگر پس از شستشو به صورت صاف آويزان شود، نياز به اتو کشي نخواهد داشت.

منبع : آشنايي با پارچه لينن سوزن دوزي و دو پارچه تابستاني ديگر



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

 

بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه + عکس و ایده دوخت

 

مانتو اصلی ترین آیتم استایل خانم های ایرانی به حساب می آید. در سالهای اخیر مدل های جدیدی به بازار عرضه شد و مانتو کتی یکی از پرطرفدارترین مدل ها بود. در حقیقت سال ها کت های بلند به همراه شلوارهای ست، مورد استفاده خانم ها بود. مخصوصا خانم هایی که به استایل رسمی علاقه داشتند، از این ست های مرتب و شیک استقبال می کردند. اما با گذر زمان، مدل های مختلفی از مانتو کتی زنانه به بازار عرضه شد. در ابتدا این مانتوها فرم کلاسیک کت را داشتند. ساده، با یقه های انگلیسی بزرگ و دکمه دار که اندکی قد آنها بلندتر شده بود. این کت ها هم با شلوار پارچه ای و هم شلوار جین ست می شدند. اما با گذر زمان، کم کم این کت ها جای خود را با مدل های راحت تر عوض کردند.

در حقیقت در سال های اخیر با مد شدن استایل های کژوال و راحت و ترند شدن کت های اورسایز، نمونه ای جدید از مانتو کتی زنانه مورد توجه قرار گرفت. این مانتوها معمولا گشاد، اورسایز با یقه ها و آستین خاص و متفاوت طراحی و به بازار عرضه شدند. استایل راحت این مانتوها و این امکان که می شود آنها را با شلوار و حتی دامن های مختلف پوشید، باعث شده است به یک مد طولانی مدت تبدیل شوند. به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب به معرفی بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه بپردازیم. پارچه هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، محدود به فصلی خاصی نیستند. شما می توانید از این پارچه ها هم در استایل روزمره و هم برای دوخت مانتو کتی زنانه مجلسی استفاده نمایید.

 

7 پارچه فوق العاده برای دوخت مانتو کتی زنانه جدید

مانتوهای کتی معمولا برش ساده ای دارند. مدل های اورسایز مانتو کتی زنانه برای خانم ها با هر فرم اندامی مناسب است. پارچه هایی که در ادامه قصد داریم به شما برای دوخت مانتو کتی زنانه پیشنهاد کنیم را در فصول مختلف می توانید بپوشید. با توجه به ایستایی و طرح پارچه، هر کدام از این پارچه ها می توانند بهترین انتخاب برای استایل مجلسی یا روزمره شما باشند. در ادامه بیشتر به هر یک از این پارچه ها، ویژگی ها و کارکردشان می پردازیم.

پارچه ژاکارد برای مانتو کتی زنانه

اولین و پرفروش ترین پارچه ای که می توانیم به شما برای دوخت یک مانتو کتی زنانه شیک معرفی کنیم، پارچه ژاکارد است. این پارچه مدل های مختلفی دارد و یکی از اولین گزینه هایی است که می توانید برای دوخت یک مانتو کتی زیبا در نظر داشته باشید. تنوع بالای این پارچه، به شما این امکان را می دهد که از آن برای دوخت مانتوهای مجلسی، رسمی و حتی روزمره استفاده نمایید. یکی از دلایلی که پارچه ژاکارد تا این حد برای دوخت مانتوهای کتی توصیه می شود، ایستایی آن است. تمام مدل های این پارچه فارغ از میزان ضخامت، ایستایی کتی دارند. در نتیجه می توانید با خیالی آسوده، هر مدلی از این پارچه را که مایل بودید، تهیه کنید.

پارچه-ژاکارد-برای-مانتو-کتی-زنانه

پارچه ژاکارد یکی از باکیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است. از نظر طرح، رنگ و دوام می توانید مطمئن باشید هیچ پارچه ای با آن رقابت نخواهد کرد. به همین دلیل نه تنها در طراحی مانتو کتی زنانه کاربرد دارد، بلکه می توانید با آن کت، شلوار و پیراهن نیز بدوزید. طرح های این پارچه درون الیاف آن تنیده شده است، به همین دلیل ظاهری بسیار متفاوت در مقایسه با سایر پارچه های طرحدار دارد. زیر دست این پارچه معمولا لطیف است مگر اینکه در بافت آن از الیاف لمه استفاده شده باشد. البته انواع ژاکارد پفکی ممکن است بافتی لطیف اما برجسته داشته باشند. بسیاری از مدل های این پارچه دو رو هستند و این ویژگی می تواند بر زیبایی نهایی کار شما بیفزاید. شستشوی اغلب مدل های این پارچه نیز دشواری چندانی ندارد و به راحتی به صورت دستی یا ماشینی شسته می شود.

 

مانتو کتی زنانه خنک با پارچه لینن

مانتو کتی زنانه برای هر فصلی مناسبی است. به همین دلیل شما می توانید با هر پارچه ای که تا حدی ایستایی مناسب داشته باشد این مانتو را بدوزید. اگر به استایل رسمی و مرتب در فصل گرم علاقه دارید اما نمی دانید چه پارچه و چه مدل مانتویی برای شما مناسب است، به شما مانتو کتی زنانه خنک با پارچه لینن را پیشنهاد می کنیم. پارچه لینن پرفروش ترین پارچه موجود در بازار است که استفاده از آن محدودیت ندارد. در واقع شما می توانید در تمام فصول سال از لباس های لینن خود استفاده نمایید. اما بیشترین کاربرد لباس های لینن، در فصول گرم است. این پارچه با داشتن الیاف طبیعی یک گزینه ایدئال و بی رقیب برای روزهای گرم تابستان محسوب می شود.

مانتو-کتی-با-پارچه-لینن

پارچه لینن زیر دستی لطیف اما برجسته دارد. به این صورت که شما می توانید تار و پود برجسته آن را با چشم دیده و لمس نمایید. این پارچه بافتی ساده دارد و با الیاف پنبه طبیعی تولید می شود. در نتیجه جریان هوا به سادگی از میان این الیاف عبور می کنند. در حقیقت پارچه لینن با تنفس پذیری بالایی که دارد شناخته می شود. الیاف این پارچه ضد حساسیت بوده و با پوست شما مهربان است. وزن اندک و خنکی این پارچه می تواند تضمین کننده این نکته باشد که می توانید در فصول گرم نیز یک کت راحت و کاربردی داشته باشید. رنگ های مشکی و بژ پارچه لینن جزو پرطرفدارترین رنگ های این پارچه است. البته اگر به استایل های رنگارنگ و خاص علاقه دارید هم تنوع رنگ این پارچه می تواند نظر شما را جلب نمایید.

پارچه مخمل سوزن دوزی، انتخابی شیک

زمانی که صبحت از مانتو کتی زنانه می شود، بیشتر خانم ها یک پارچه نفیس را تصور می کنند. البته که این تصور کاملا صحیح است. ما قصد داریم در این مطلب به معرفی پارچه های کاربردی، روزمره و نفیس برای دوخت مانتو کتی زنانه بپردازیم. پارچه مخمل سوزن دوزی در دسته پارچه های نفیس قرار می گیرد. اگر مایلید سلیقه خاص خود را به رخ بکشید، یک مانتو کتی با این پارچه تنها چیزی است که در استایل خود به آن نیاز دارید. پارچه مخمل سوزن دوزی همانطور که از نامش پیداست، زمینه ای از پارچه مخمل دارد. روی سطح این پارچه طرح های بسیار چشم نوازی با الیاف مختلف سوزن دوزی می شود. به این ترتیب یکی از خاص ترین پارچه های موجود در بازار تولید می شود.

پارچه-مخمل-سوزن-دوزی،-انتخابی-شیک

یک مانتو کتی زنانه با این پارچه را می توانید هم در بهار و هم در پاییز بپوشید. برای این کار تنها نیاز دارید یک آستر مناسب انتخاب کنید. به طور کلی پارچه مخمل سوزن دوزی ایستایی کتی دارد. اما برای اینکه کت شما جلوه بهتری بر تن داشته باشد، می توانید از پارچه های مختلفی برای آستر کشی آن استفاده نمایید. زیر دست این پارچه ممکن است در بعضی قسمت ها به دلیل وجود الیاف مختلف کمی زبر باشد. یکی از دلایل دیگری که نیاز دارید این پارچه را آستر کشی نمایید، همین نکته است. این پارچه فاخر می تواند استایل شما را به طور کلی دگرگون نماید. مخصوصا اگر یک خانم خوش پوش و طرفدار استایل رسمی باشید.پارچه فوتر کوبیده

پارچه کرپ مازراتی، انتخابی ساده و کاربردی

در ادامه معرفی پارچه هایی که می توانید از آن ها برای دوخت مانتو کتی زنانه استفاده کنید، قصد داریم به پارچه کرپ مازراتی بپردازیم. می توان گفت این پارچه اولین انتخاب هر طراحی است که قصد دارد انواع کت های زنانه را تولید نماید. همه مانتوهای کتی و کت و شلوارهای زنانه را با پارچه کرپ می شناسند. همانطور که می دانید، پارچه کرپ انواع مختلفی دارد. اما پارچه کرپ مازراتی یکی از پرفروش ترین پارچه های برای دوخت انواع مانتوهای زنانه است. یکی از دلایلی که این پارچه را تا این حد پرطرفدار ساخته، قیمت مناسب آن است. علاوه بر این، پارچه کرپ مازراتی تنوع فوق العاده ای در رنگبندی دارد. حتی شما می توانید مدل های طرحدار این پارچه را نیز در بازار مشاهده کنید.

پارچه-کرپ-مازراتی،-انتخابی-ساده-و-کاربردی

پارچه کرپ مازراتی دوام فوق العاده ای نیز دارد. از آنجایی که این پارچه معمولا برای استفاده روزمره مورد استفاده قرار می گیرد، مهم است که بتوانید در طول هفته بارها آن را بشویید. این پارچه بر اثر شستشو و استفاده مداوم نه تغییر رنگ می دهد و نه گلوله گلوله می شود. علاوه بر همه این ویژگی های فوق العاده، چروک پذیری این پارچه نیز اندک است. به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی از چروک شدن های مدام، این پارچه را برای دوخت مانتو کتی زنانه انتخاب کنید.

پارچه کتان گاباردین، پارچه ای ایدئال برای انواع کت

پارچه کتان گاباردین به اندازه پارچه کرپ مازراتی برای دوخت انواع مانتو و کت های زنانه طرفدار دارد. البته جلوه، ایستایی و ویژگی های این دو پارچه کاملا با هم متفاوت است. در نتیجه اگر به دنبال ظاهری رسمی و شیک هستید، پارچه کتان گاباردین برای شما انتخاب بهترین خواهد بود. علاوه بر مدل های مختلفی از مانتو کتی زنانه، می توانید با این پارچه شلوار نیز بدوزید. در حقیقت پارچه کتان گاباردین اغلب برای دوخت کت و شلوارهای زنانه ست استفاده می شود. مخصوصا اگر مایلید استایلی کاملا رسمی و مناسب محل کار داشته باشید.

پارچه-کتان-گاباردین،-پارچه-ای-ایدئال-برای-انواع-کت

پارچه کتان گاباردین دوام بسیاری بالایی دارد. به همین دلیل در طولانی مدت نه رنگ پارچه تغییر می کند و نه بافت آن دچار آسیب می شود. بسته به الیاف به کار رفته در پارچه کتان گاباردین شما، این پارچه می تواند کاملا سبک و خنک باشد. پارچه کتان گاباردین با الیاف پنبه ای، تنفس پذیری مناسبی دارد. شما می توانید در تمام طول روز این پارچه را بر تن داشته باشید و نگران تعریق خود نباشید. البته مدل های پشمی پارچه کتان گاباردین، برای فصول سرد مناسب تر است.

پارچه کشمیر برای مانتو کتی پاییزه

گفتیم که پوشیدن مانتو کتی زنانه محدودیت فصلی ندارد. در واقع شما می توانید برای تمام فصول سال از این مدل در استایل خود بهره ببرید، مشروط بر اینکه یک پارچه مناسب انتخاب نمایید. به همین دلیل در ادامه قصد داریم یک پارچه فوق العاده و جذاب برای فصل پاییز و حتی زمستان به شما پیشنهاد کنیم. پارچه کشمیر یک انتخاب بی نقص برای مانتو کتی پاییزه شما خواهد بود. یکی از ویژگی های جذاب این پارچه، تنوع بی نظیر آن در طرح و رنگ است. در واقع پارچه کشمیر چهارخونه مخصوص روزهای سرد پاییز و زمستان است. ترکیب رنگ منحصر به فرد این پارچه به شما کمک می کند بتوانید استایلی مطابق مد روز و مناسب فصل سرد داشته باشید.

پارچه-کشمیر-برای-مانتو-کتی-پاییزه

همانطور که می دانید، پارچه کشمیر در دسته پارچه های پشمی قرار می گیرد. در نتیجه بسیار لطیف بوده و گرمایی کاملا مناسب برای شما در پاییز فراهم می کند. پارچه کشمیر در مقایسه با سایر پارچه های پشمی کاملا سبک است. الیاف درجه یک به کار رفته در آن نیز حساسیت یا خارشی برای شما ایجاد نمی کنند. در نتیجه نیازی به آستر کشی این پارچه ندارید. اما می توانید با اضافه کردن یک لایه آستر مناسب، یک مانتو کتی زنانه گرم و مطبوع با پارچه کشمیر برای روزهای سرد داشته باشید. این پارچه به راحتی در هر استایلی قابل استفاده است و ظاهری متفاوت برای شما می سازد.

مانتو کتی زنانه متفاوت با پارچه شانل

قصد داشتیم در این مطلب به شما بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه را معرفی کنیم. یکی از خاص ترین و جذاب ترین پارچه های این لیست، پارچه شانل است. این پارچه پاییزه که در سال های گذشته به شدت مورد استقبال طراحان قرار گرفته است، پارچه شانل یا شنل نامیده می شود. آنچه که در نگاه اول شاید نظر شما را به این پارچه جلب نماید، ظاهر متفاوت آن است. این پارچه از الیاف پشم و پلی استر تولید می شود. اما باید بدانید ظاهری کاملا متفاوت با تمام پارچه های پشمی یا پاییزه دارد. بافت این پارچه تار و پودی است و می توانید الیاف آن را به راحتی مشاهده کنید. زیر دست آن نیز بسیار لطیف است مگر در بافت آن از الیاف لمه استفاده شده باشد.

مانتو-کتی-زنانه-متفاوت-با-پارچه-شانل

پارچه شانل اندکی حساس بوده و باید آن را از اجسام تیز دور نگه دارید. اما رنگبندی فوق العاده و ایستایی آن، باعث می شود نتوانید آن را در میان پارچه های پاییزه نادیده بگیرید. این پارچه ایستایی متوسطی دارد و می توانید با اضافه کردن آستر مناسب، یک مانتو کتی زنانه بسیار شیک و متفاوت با آن برای خود طراحی نمایید. برای شستشوی این پارچه خاص بهتر است از خشکشویی و مراکز تخصصی کمک بگیرید. هرچند می توانید آن را به تنهایی درون ماشین لباسشویی نیز قرار دهید. این پارچه خاص و جدید می تواند استایلی منحصر به فرد برای شما بسازد.

منبع : بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو کتی زنانه + عکس و ایده دوخت



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403

4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403

چکيده : با فرا رسيدن فصل بهار، جديدترين مانتوهاي سال به بازار عرضه مي شوند. از آنجايي که مانتو اصلي ترين آيتم استايل خانم هاي ايراني است، طراحان هر سال تمام هنر خود را براي ارائه جديدترن مدل هاي مانتو به کار مي گيرند. انتخاب يک پارچه مناسب، بخش اعظمي از طراحي يک مانتو شيک است. پارچه لينن سوزندوزي هندي يکي از جديدترين پارچه هاي بازار است.

 

طبق آمارها، پارچه لينن در صدر پرفروش ترين پارچه هاي جهان قرار دارد. اين پارچه فوق العاده در دوخت لباس و حتي اکسسوري منزل جايگاه ويژه اي دارد. ويژگي هاي منحصر به فرد پارچه لينن باعث شده است استفاده از آن محدود به هيچ فصلي نباشد.

 

اما معمولا از اين پارچه طبيعي بيشتر در فصول گرم استفاده مي شود. دليل آن نيز نوع بافت و الياف به کار رفته در اين پارچه است. البته ما در اين مطلب قصد نداريم به پارچه لينن بپردازيم. در ادامه اين مطلب شما قرار است با يک مدل ويژه از پارچه لينن آشنا شويد.

 

پارچه لينن سوزندوزي هندي آن پارچه خيره کننده اي است که شما در اين مطلب با آن آشنا خواهيد شد. در نتيجه اگر قصد خريد پارچه لينن سوزن دوزي را داريد، مطالعه ادامه اين مطلب براي شما ضروري است.

 

با فرا رسيدن فصل بهار، جديدترين مانتوهاي سال به بازار عرضه مي شوند. از آنجايي که مانتو اصلي ترين آيتم استايل خانم هاي ايراني است، طراحان هر سال تمام هنر خود را براي ارائه جديدترن مدل هاي مانتو به کار مي گيرند. انتخاب يک پارچه مناسب، بخش اعظمي از طراحي يک مانتو شيک است.

 

پارچه لينن سوزندوزي هندي يکي از جديدترين پارچه هاي بازار است. اين پارچه تنوع فوق العاده اي در طرح و رنگ دارد. اين تنوع به طور کامل دست طراحان براي ابراز خلاقيت هاي مختلف باز مي گذارد.

 

اگر به دنبال يک پارچه زيبا و چشمگير براي دوخت مانتو خود هستيد، خريد پارچه لينن سوزن دوزي را به شما توصيه مي کنيم. در ادامه نيز چند مدل مانتو لينن سوزن دوزي به شما معرفي خواهيم کرد. به اين ترتيب مي توانيد در بهار و تابستان امسال، در هر جمعي بدرخشيد.

 

پارچه لينن سوزندوزي هندي چيست

اگر چندان اهل خياطي و خريد پارچه نباشيد، احتمالا پيش از خريد پارچه لينن سوزن دوزي، اين سوال براي شما پيش مي آيد که پارچه لينن سوزندوزي هندي چيست و چه ويژگي هايي دارد. به همين دليل ما قصد داريم پيش از هر چيز، شما را بيشتر با اين پارچه و ويژگي هاي آن آشنا کنيم.

 

به اين ترتيب مي تواند تجربه خريد بهتري را داشته باشيد. پارچه لينن سوزندوزي هندي همانطور که از نامش مشخص است، زمينه اي از پارچه لينن ساده يا نچرال دارد. اين پارچه از الياف طبيعي پنبه توليد مي شود. در نتيجه بسيار سبک است.

 

اگر با دقت به زمينه پارچه لينن سوزندوزي هندي نگاه کنيد، مي توانيد تار و پود پارچه زمينه را ببينيد. در گذشته، طرح هاي روي پارچه لينن سوزندوزي هندي با دست انجام مي شد. در واقع اولين نمونه هاي اين پارچه، لينن گلدوزي شده است.

 

امروزه اما با استفاده از دستگاه هاي بزرگ و پيشرفته، کار سوزن دوزي روي پارچه لينن انجام مي شود. به طور کلي پارچه لينن لطيف است اما در هنگام لمس، زير دستي برجسته دارد. در پارچه لينن سوزندوزي هندي به دليل سوزن دوزي ها، اين برجستگي ها بيشتر حس مي شوند.

 

پارچه لينن کاملا طبيعي بوده و يک پارچه ضد حساسيت به حساب مي آيد. در نتيجه شما مي توانيد از آن براي دوخت لباس کودک نيز استفاده نماييد. تنها کافي است اين پارچه را از يک فروشگاه معتبر تهيه کنيد و در مورد کيفيت پارچه لينن سوزندوزي هندي اطمينان حاصل کنيد.

 

ايستايي اين پارچه متوسط است، در نتيجه مي توانيد از آن در طراحي لباس هاي مختلفي استفاده نماييد. بيشترين کاربرد اين پارچه در دوخت مانتو است. در ادامه قصد داريم به طور جزئي به ويژگي هاي تکرار نشدني اين پارچه زيبا بپردازيم.

 

با ويژگي هاي پارچه لينن سوزندوزي هندي آشنا شويد

 

در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي بايد بدانيد ممکن است قيمت آن اندکي زياد به نظر برسد. اما با توجه به زيبايي هاي ظاهري اين پارچه، براي طراحي چندين مدل مانتو لينن سوزن دوزي دست شما کاملا باز است.

 

زيرا اين پارچه نياز به آستر کشي ندارد و به راحتي با ساير پارچه هاي نخي و ساده ترکيب مي شود. پيش از خريد پارچه لينن سوزن دوزي، بد نيست بيشتر با ويژگي هاي آن آشنا شويد. به اين ترتيب مي دانيد از پارچه مورد نظر خود بايد چه انتظاراتي داشته باشيد.

 

پارچه لينن سوزندوزي سبک است

يکي از مهمترين ويژگي هايي که بايد در هنگام خريد پارچه در نظر داشته باشيد، وزن آن است. مانتو روزمره شما، مخصوصا در فصول گرم، بايد سبک باشد. به اين ترتيب احساس خنکي و راحتي بيشتري خواهيد داشت.

 

 اين پارچه جاذب رطوبت است

به طور معمول تعريق در فصول گرم افزايش پيدا مي کند. براي حل اين مشکل، نياز به پارچه اي داريد که به سرعت رطوبت را به خود جذب کند. پارچه لينن سوزندوزي را حتي اگر بشوييد، مي بينيد که در فصول گرم به سرعت خشک مي شود.

 

پارچه لينن سوزندوزي دوام زيادي دارد

معمولا پارچه هاي داراي سوزندوزي و تزئينات را بايد با احتياط بشوييد. اما پارچه لينن سوزندوزي دوام بسيار بالايي دارد و براي مراقبت و شستشوي آن نياز به رعايت نکته خاصي نداريد. تنها کافي است اين پارچه را به صورت پشت و رو بشوييد. حتي مي توانيد از ماشين لباسشويي نيز براي شستشوي اين پارچه استفاده کنيد.

 

اين پارچه ضد حساسيت است

پارچه هاي نفيس و کار شده، معمولا داراي الياف مصنوعي و پلي استر هستند. پيدا کردن يک پارچه زيبا با الياف طبيعي مي تواند بسيار دشوار باشد. پارچه لينن سوزندوزي هندي همان پارچه اي است که به آن نياز داريد.

 

پارچه لينن سوزندوزي ايستايي مناسبي دارد

به طور کلي پارچه لينن ايستايي اندک و متوسطي دارد. اما در طراحي پارچه لينن سوزندوزي هندي، به دليل استفاده از الياف لمه و اضافه شدن طرح به پارچه، ايستايي آن افزايش پيدا مي کند. در نتيجه مدل هاي متنوعي از مانتو لينن سوزن دوزي را در بازار مشاهده مي کنيد.

 

اين پارچه بسيار کاربردي است

يکي از نشانه هايي که يک پارچه کاربردي است، قابليت استفاده از آن در طراحي لباس هاي مختلف است. شما مي توانيد از پارچه لينن سوزندوزي هندي در طراحي انواع کت، مانتو، دامن، سارافون و پوست استفاده نماييد. حتي مي توانيد با اين پارچه شوميزهاي جذابي نيز بدوزيد.

 

نکات خريد پارچه لينن سوزندوزي

با مراجعه به بازار ممکن است در ميان انبوه مدل هاي و قيمت هاي اين پارچه، اندکي گيج شويد. در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي بايد در نظر داشته باشيد اين پارچه ممکن است با کيفيت هاي مختلفي در بازار موجود باشد. انتخاب يک پارچه بي نقص با جنس عالي و ظاهر زيبا، نياز به در نظر داشتن نکاتي دارد. در ادامه ما قصد داريم خريد پارچه لينن سوزن دوزي را براي شما آسان تر کنيم.

 

به آبرفت پارچه توجه کنيد

پارچه هاي داراي الياف طبيعي معمولا در اثر شستشو تغييراتي در ابعاد خود دارند. به همين دليل توصيه مي شود در هنگام خريد پارچه لينن سوزن دوزي، در مورد آبرفت و اتو رفت اين پارچه اطلاعات کسب کنيد.

 

در مورد کيفيت پارچه سوال بپرسيد

پارچه لينن سوزندوزي هندي جزو ترندهاي اين روزها است. در نتيجه ممکن است با مراجعه به بازار، با قيمت هاي متفاوتي از اين پارچه رو به رو شويد. توصيه مي شود پيش از خريد، در مورد کيفيت پارچه مورد نظر خود از فروشنده سوال کنيد.

 

معمولا مدل هاي ارزان قيمت اين پارچه داراي الياف پلي استر هستند. الياف مصنوعي به کار رفته در اين پارچه مي تواند به ميزان زيادي در زيبايي ظاهري و ويژگي هاي آن تاثير بگذارد.

 

به الياف سوزن دوزي دقت کنيد

نکته ديگري که بايد در زمان خريد پارچه لينن سوزندوزي هندي به ياد داشته باشيد، توجه به الياف به کار رفته در سوزن دوزي هاي آن است. الياف ابريشم و لمه اي که در طراحي اين پارچه به کار مي رود، کيفيت بالايي داشته و درخشان است.

 

اما ممکن است مدل هاي ارزان قيمتي از اين پارچه را در بازار مشاهده کنيد که از الياف بي کيفيت در طراحي آن استفاده شده است. اين الياف به سرعت پرز مي دهند، نخ کش مي شوند و زيبايي ظاهري لباس شما را از بين مي برند.

 

شايد به آستر نياز داشته باشيد

با توجه به کاربردي که پارچه لينن سوزندوزي هندي مي تواند براي شما داشته باشد، ممکن است به آستر نياز داشته باشيد. به طور معمول از اين پارچه براي دوخت مانتو استفاده مي شود. رنگ هاي روشن و تيره اين پارچه در طراحي مانتو سايه نمي اندازد. اما اگر قصد دوخت لباس با اين پارچه را داريد، از پارچه هاي نخي براي آستر کشي آن استفاده نماييد.

 

طرح مناسب استايل خود انتخاب کنيد

پارچه لينن سوزندوزي هندي طرح هاي بسيار متنوعي دارد. از انواع سوزن دوزي هاي سنتي گرفته تا مدل هاي سنتي و حتي فانتزي را مي توانيد در ميان آن ها مشاهده نماييد. از آنجايي که مدل مانتو لينن سوزن دوزي در استايلتان اهميت زيادي دارد، توصيه مي کنيم در هنگام انتخاب طرح پارچه دقيق تر عمل کنيد. طرح هاي سنتي، شلوغ و پولکي و آينه دوزي شده براي استايل رسمي و مجلسي مناسب تر است. براي استايل کژوال از طرح هاي هندسي و فانتزي استفاده نماييد.

 

4 مدل مانتو که مي توانيد با پارچه لينن سوزن دوزي طراحي کنيد

 

4 مدل مانتو که مي توانيد با پارچه لينن سوزن دوزي طراحي کنيد

همانطور که اشاره کرديم، تنوع بالاي پارچه لينن سوزن دوزي اين امکان را به شما مي دهد که از آن در طراحي لباس هاي مختلف استفاده نماييد. از آنجايي که بيشترين کاربردي اين پارچه در دوخت مانتو است، قصد داريم در ادامه به چند مدل مانتو لينن سوزن دوزي اشاره کنيم. اين مدل ها براي خانم ها در هر سني کاملا مناسب است.

 

مانتو کتي مجلسي با پارچه لينن سوزندوزي

يکي از پرطرفدارترين مانتوهاي زنانه در سال هاي اخير، مدل هاي کتي بوده است. پارچه لينن سوزندوزي هندي يکي از بهترين پارچه هاي موجود در بازار براي دوخت اين مدل مانتو است. شما مي توانيد اين آيتم کاربردي را با تغيير در جزئيات، در مراسم هاي مختلف بپوشيد.

 

آستين کلوش، يقه هاي بزرگ و برگردان، قد کت و … جزئياتي هستند که مي توانيد با کم و زياد کردن هر کدام يک مدل مانتو لينن سوزن دوزي منحصر به فرد داشته باشيد. اگر قصد داريد از اين مانتو در محيط هاي رسمي و مجلسي استفاده کنيد، به شما طرح هاي شلوغ و پر زرق و برق را توصيه مي کنيم.

 

کراپ کت کژوال

معمولا تصور مي شود پارچه لينن سوزندوزي هندي براي استايل کژوال و استفاده روزمره مناسب نيست. اما اگر يک طرح پارچه مناسب انتخاب کنيد، مي توانيد با اين پارچه يک کراپ کت بسيار جذاب داشته باشيد. در سال هاي اخير، کت هاي کوتاه و نيم تنه با عنوان کراپ کت تبديل به ترند شدند.

 

اين کت ها را مي توانيد در استايل کژوال همراه با شلوار جين، بگ و دامن بپوشيد. توصيه مي شود از رنگ هاي به کار رفته در سوزن دوزي هاي اين پارچه براي انتخاب رنگ ساير آيتم هاي استايل خود الهام بگيريد.

 

مانتوهاي بلند با پارچه لينن سوزندوزي هندي

مانتوهاي بلند همواره طرفداران خود را دارند. مخصوصا اگر قد بلندي داريد، اين مانتوها کمک مي کند کشيده تر به نظر برسيد. پارچه لينن سوزندوزي هندي با وزن کمي که دارد، گزينه اي عالي براي دوخت مانتوهاي بلند و سبک تابستاني است.

 

البته با توجه به طراحي شلوغ و پر و نقش نگار اين پارچه، توصيه نمي شود براي تمام قسمت هاي يک مانتو بلند از آن استفاده نماييد. مي توانيد تنها يک قسمت يا فقط جلوي مانتو را با پارچه لينن سوزندوزي هندي طراحي کنيد. اين پارچه انتخابي عالي براي استفاده به عنوان خرجکار نيز محسوب مي شود. پس از ترکيب آن با پارچه هاي ديگر غافل نشويد.

 

مانتو عروسکي دخترانه

دختر خانم هاي جوان و نوجوان معمولا در انتخاب مانتو دچار مشکل مي شوند. پيدا کردن مدلي شيک، شاد و رنگارنگ ممکن است همواره اندکي دشوار باشد. به همين دليل ما خريد پارچه لينن سوزندوزي را توصيه مي کنيم. اين پارچه با فرم پذيري بالا و قابليت ترکيب با پارچه هاي مختلف، به شما امکان اجرا طرح هاي شاد و فانتزي را مي دهد.

 

آستين هاي فانتزي و مدل دار يکي از راه هايي است که شما مي توانيد با استفاده از آن، يک مانتو دخترانه شيک داشته باشيد. دامن هاي چين دار و چند طبقه نيز در دسته همين جزئيات جذاب به حساب مي آيند و شما مي توانيد با استفاده از آنها، ظاهري متفاوت به مانتو کژوال و دخترانه خود بدهيد.

منبع : 4 مدل مانتو لينن سوزن دوزي براي بهار 1403



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

 

شوميز سفيد با پارچه شانتون نخ را اين شکلي بپوشيد + ايده استايل

 

همه خانم ها براي داشتن يک استايل زيبا و خاص زمان زيادي را صرف مي کنند. آن ها معتقدند مي توانند با داشتن ظاهري زيبا، با اعتماد به نفس بيشتري در جامعه ظاهر شوند. اما اينکه اين افراد چه نکاتي را در استايل خود رعايت مي کنند که مي توانند نتيجه دلخواه را دريافت کنند، سوالي است که ممکن است ذهنتان را درگير کند. براي داشتن استايل هاي زيبا نيازي نيست که تعداد لباس زيادي داشته باشيد. بلکه بايد در کمد لباستان آيتم هاي کاربردي را جاي دهيد. رنگ لباس نيز در ميزان کاربردي بودن آن تاثير دارد. رنگ هاي خنثي به راحتي با ساير رنگ ها ترکيب مي شوند. يکي از آيتم هايي که مي توانيد از آن در استايل هاي زيادي استفاده کنيد، شوميز است. از طرفي يکي از رنگ هاي خنثي و کاربردي، سفيد است. در نتيجه شوميز سفيد يکي از واجبات کمد شما است.

در استايل هايي که مي توانيد با شوميز سفيد براي خود فراهم کنيد هيچ محدوديتي نداريد. از شوميز سفيد مي توانيد در استايل هاي اسپرت، مجلسي، کژوال و غيره بهره ببريد. کافي است يکي از اين شوميزها را در کمد خود داشته باشيد تا از هر آيتم اضافي بي نياز شويد. اگر مي خواهيد يک شوميز کاربردي و باکيفيت داشته باشيد به غير از مدل شوميز خود بايد به جنس پارچه آن نيز اهميت دهيد. پارچه هايي که کيفيت و دوام بالايي داشته باشند، طول عمر بيشتري دارند. يکي از پارچه هايي که به دليل کيفيت و دوام بالا براي دوخت شوميز بسيار استفاده مي شود، پارچه شانتون نخ است. از اين پارچه مي توانيد براي دوخت شوميز خود استفاده کنيد و صاحب يک شوميز کاربردي و باکيفيت شويد. در ادامه اين مطلب با بهترين استايل هايي که مي توانيد از شوميز سفيد در آن ها استفاده کنيد، آشنا خواهيم شد.

آشنايي مختصر با پارچه شانتون نخ

يکي از کاربردي ترين پارچه ها در فصل بهار و تابستان پارچه شانتون است. اما در بين پارچه هاي شانتون، مرغوب ترين آن ها پارچه شانتون نخ است. از اين پارچه براي دوخت انواع لباس هاي بهاره و تابستانه استفاده مي شود. درصد بالايي از الياف اين پارچه را پنبه تشکيل مي دهد. به همين دليل اين پارچه ويژگي پارچه هاي طبيعي را نيز دارد. بافت پارچه شانتون نخ درشت است. به همين دليل اين پارچه تنفس پذيري بالايي دارد. پارچه شانتون نخ زير دست بسيار نرم و لطيفي دارد. از اين رو مي تواند از پوست شما به راحتي محافظت کند. پارچه شانتون نخ چروک پذيري نسبتا کمي دارد. از طرفي اگر اين پارچه چروک شود، اتوپذيري آن بسيار راحت است. بهتر است اين پارچه را با درجه متوسط اتوکشي کنيد تا باعث خراب شدن آن نشود.

آشنايي-مختصر-با-پارچه-شانتون-نخ

مهم ترين ويژگي پارچه شانتون نخ خنک بودن آن است. از اين رو يکي از پرفروش ترين پارچه هاي موجود در بازار است. وزن پايين اين پارچه از ويژگي هاي منحصر به فرد آن است. پارچه شانتون نخ در برابر شستشو بسيار مقاوم است. از اين رو در برابر خراب شدن و پرزدهي بسيار مقاوم است. پارچه شانتون نخ به دليل درصد بالاي پنبه اي که دارد ممکن است کمي آبرفت داشته باشد. از اين رو بهتر است قبل از شستشو آبرفت اين پارچه را چک کنيد. ايستايي پارچه شانتون نخ کم است. از اين رو مي توانيد از آن براي دوخت مانتو، شوميز و شلوار بهره ببريد.

چرا بايد از شوميز سفيد شانتون نخ در استايل خود استفاده کنيم؟

شوميز سفيد به راحتي با ديگر آيتم هاي استايل شما ست مي شود. در نتيجه يکي از واجب ترين و کاربردي ترين لباس هاي کمد شما شوميز سفيد است. پارچه شانتون نخ نيز از الياف مرغوبي تهيه شده و به همين دليل از ايجاد بوي بد در لباس شما جلوگيري مي کند. ست کردن آن نيز بسيار راحت است. پس در نتيجه اين آيتم براي هر خانم شيک پوشي ضروري است.

 

زيباترين استايل ها با شوميز سفيد

شوميز سفيد را مي توانيد به راحتي با هر سليقه و نظري که داريد ست کنيد. در ادامه زيباترين استايل هايي که مي توانيد با شوميز سفيد داشته باشيد را بررسي خواهيم کرد.

از زيبايي شلوار جين و شوميز سفيد شوکه خواهيد شد

يکي از ساده ترين و راحت ترين استايل هايي که مي توانيد در آن از شوميز سفيد استفاده کنيد، ست کردن اين شوميز با شلوار جين است. ترکيب شوميز سفيد و شلوار جين مي تواند براي شما يک استايل کژوال زيبا را فراهم کند. از اين استايل مي توانيد براي شرکت در مهماني هاي خودماني بهره ببريد. همچنين مي توانيد با استفاده از يک کت و يا مانتو آن را به يک استايل خاص براي استفاده روزمره خود تبديل کنيد. اين ترکيب مي تواند به عضو ثابت تيپ و استايل شما تبديل شود.

از-زيبايي-شلوار-جين-و-شوميز-سفيد-شوکه-خواهيد-شد

شوميزهاي فانتزي يکي از بهترين انتخاب ها براي ست شدن با شلوارهاي جين هستند. استفاده از پارچه شانتون نخ يکي از هوشمندانه ترين انتخاب ها است. پارچه شانتون نخ بسيار خنک است. از اين رو براي دوخت شوميزهاي بهاره و تابستانه بسيار مناسب است. پارچه شانتون نخ آهار زيادي ندارد. به همين دليل مي توانيد با اين پارچه مدل شوميزهاي لخت و ريزش دار را طراحي کرده و بدوزيد. به راحتي مي توانيد اين شوميز سفيد و شلوار جين را با کفش هاي اسپرت و صندل هاي فانتزي ست کنيد.

از اورال هاي زيبا و خاص غافل نشويد

يکي از آيتم هاي ترند و پرفروش اين روزهاي دنياي مد، اورال ها هستند. از اين اورال ها مي توانيد براي ساخت استايل هاي متنوعي استفاده کنيد. بيشترين استفاده از اورال ها براي ساخت استايل هاي کژوال است. اگر شما نيز جزو افراد ساده پسند هستيد، اين قسمت براي شما است. اورال ها ظاهر ساده و در عين حال جذابي دارند. ست کردن اين اورال ها با شوميز سفيد، يک اتنخاب بي نظير براي ايام عيد و مهماني هاي خانوادگي است. به راحتي مي توانيد اين ست زيبا را با کفش هاي پاشنه بلند و صندل هاي زنانه ست کنيد و از زيبايي استايل خود لذت ببريد.

از-اورال-هاي-زيبا-و-خاص-غافل-نشويد

پارچه شانتون نخ ويژگي هايي دارد که آن را به يک پارچه ايدئال براي دوخت اين شوميزهاي زنانه تبديل مي کند. يکي از اين ويژگي ها چروک پذيري بسيار کم اين پارچه است. از اين رو مي توانيد مطمئن باشيد شوميز سفيدي که در زير اين اورال ها مي پوشيد، چروک نمي شود. به همين دليل شوميز شما ظاهر خود را مي تواند در زمان طولاني حفظ کند. بافت زيباي اين پارچه به تنهايي مي تواند زيبايي استايل شما را چند برابر کند. شوميز سفيدي که با اين پارچه تهيه مي کنيد جذابيت بيشتري نسبت به ساير شوميزهاي سفيد دارد. اما زيبايي پارچه شانتون نخ شوميز متفاوتي را براي شما تهيه خواهد کرد.پارچه لنین یا لینن

شوميز سفيد را با دامن ست کنيد

دامن يکي از لباس هايي است که در کمد لباس همه خانم ها پيدا مي شود. در نتيجه يکي از ساده ترين و راحت ترين استايل هايي که مي توانيد با شوميز سفيد براي خود تهيه کنيد، ترکيب اين شوميزها با دامن است. از آنجايي که رنگ سفيد به راحتي با ساير رنگ ها ترکيب مي شود در انتخاب رنگ دامن دست شما باز است. در نتيجه مي توانيد از هر دامني با هر جنس پارچه اي که داريد استفاده کنيد. بهتر است رنگ دامن خود را کمي تند و جيغ انتخاب کنيد. با اين کار استايل شما رنگ و بوي تازه اي مي گيرد و توجه مخاطب را بيشتر به سمت شما جلب مي کند.

شوميز-سفيد-را-با-دامن-ست-کنيد

اگر از پارچه شانتون نخ براي دوخت شوميز خود استفاده کنيد، دست شما در انتخاب مدل باز است. مي توانيد بسته به سليقه خود شوميز خود را جذب و يا اورسايز طراحي کنيد. شوميزهاي اورسايز براي شما يک استايل اسپرت و شوميزهاي جذب استايل مجلسي تري را براي شما فراهم مي کنند. پارچه شانتون نخ بافت درشتي دارد. از اين رو بهتر است از آن براي مدل هاي اورسايز بيشتر استفاده کنيد. اگر قصد دوخت مدل هاي آهاردار را داريد، بهتر است از آسترکشي براي شوميز خود استفاده کنيد. ست کردن شوميز سفيد و دامن بسيار راحت است. بسته به سليقه خود مي توانيد از کفش هاي اسپرت و يا پاشنه بلند بهره ببريد.

شلوارهاي فاق بلند استايل شما را متحول مي کنند

براي داشتن يک استايل زيبا نياز به صرف هزينه هاي گزاف نداريد. برخلاف تصور اکثريت افراد جامعه براي داشتن يک استايل جذاب تنها بايد خلاقيت بالايي داشته باشيد و از آيتم هاي جديد استقبال کنيد. يکي از آيتم هايي که مي تواند استايل شما را متحول کند و دست شما در طراحي آن باز مي باشد، شلوار است. شلوارهاي زيادي وجود دارد که مي توانيد از آن ها در استايل خود استفاده کنيد. اما اگر به دنبال يک استايل لوکس و فاخر هستيد، بهتر است شلوارهاي فاق بلند را امتحان کنيد. اين شلوارها در عين حال که استايل زيبايي را براي شما فراهم مي کند، باعث لاغرتر به نظر رسيدن شما مي شود.

شلوارهاي-فاق-بلند-استايل-شما-را-متحول-مي-کنند

شلوارهاي پيله دار و فاق بلند يکي از بهترين انتخاب ها براي خانم ها خوش پوش است. يکي از آيتم هاي فوق العاده و پرطرفدار براي ترکيب شدن با اين شلوارها شوميز سفيد است. شوميز سفيد به تنهايي مي تواند استايل شما را تکميل کند و باعث زيباتر به نظر رسيدن آن شود. شلوارهاي فاق بلند به دليل کمري بلندي که دارند باعث باريک تر به نظر رسيدن کمر شما مي شود. به همين خاطر بهتر است از شوميز هاي اورسايز و گشاد در کنار آن استفاده کنيد. پارچه شانتون نخ به دليل تنفس پذيري بالايي که دارد، بهترين انتخاب براي روزهاي گرم سال است. به دليل چروک پذيري کم مي توانيد با خيال راحت از يک شوميز سفيد شانتون نخ در کنار شلوار فاق بلند در روزهاي گرم سال استفاده کنيد.

منبع : شوميز سفيد با پارچه شانتون نخ را اين شکلي بپوشيد + ايده استايل



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 | نظرات ()